Avatar billede TheJoker Juniormester
03. juni 2009 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone backup.. Hvor?

Skal lige siges jeg er ikke den store Itunes haj så dummede mig lidt den anden dag learn the hard way :)

Jeg sidder med en Iphone hvor jeg har købt et program der hedder Movie collector.
Som programmet antyder så er det en database over hvilke film jeg har. Hvor jeg selv lægger film ind og den henter automatisk billeder osv.

Nå men her for nogle dage siden havde jeg taget en kopi af min C:\Users\navn\Music\iTunes mappe derhjemme fra hvor jeg tager backup af min tlf. Det er hovedmaskinen.
Og ville lægge det på min arbejds pc. Så jeg også kunne synce der. Det er så den fejl jeg gjorde for det er åbenbart kun musikken man kan synce. (hvis det samme ligger der eller hvordan det er.) Det er så ikke relevant hvordan det lige er men det der skete er at den sletter alle mine programmer jeg har liggende og jeg tænker, pis. Så tager hjem og sync'er igen. Og får alt tilbage.
Med det resultat at jeg ikke har mine data om film tilbage, alle mine scores i spil er resettet osv osv.. Jeg skulle nok have haft gendannet!

Men nu har jeg jo så syncet flere gange og idag spurgte jeg en mac "ekspert" på mit arbejde men han fortæller mig at der hvor den laver "backup" af selve dataen fra tlf'en ligger et andet sted. Og spørgsmålet er hvad vil der ske hvis jeg gendanner min tlf derhjemme ? Jeg vil bare gerne have mine data'er tilbage
Så håber i kan hjælpe derude.

Går ikke ud fra i skal vide hvilket system osv jeg har.
Men kan fortælle jeg igår (2/6-09) lige har opdateret til Itunes 8.2.

Giver gerne 1000 point for et svar der løser mit problem.! :)
Avatar billede TheJoker Juniormester
03. juni 2009 - 13:31 #1
programmet hedder moviecatalog ikke collector sry.
Avatar billede TheJoker Juniormester
08. juni 2009 - 08:10 #2
Nå men har midlertidigt selv fundet ud af det C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Roaming\