Avatar billede SebxXX Nybegynder
31. maj 2009 - 21:46 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af en rigtig effektiv bærbar, der kan klare de helt store spil i HD. Håber at jeg kan få hjælp

Heej

Jeg står og mangler en super god bærbar.
Mit budget er på omkring de 12.000 men kan godt gå helt op til 15.000 hvis nødvendigt.
Den skal kunne trække de helt store spil i HD og skal have et rigtig godt grafikkort, gerne Crossfire, men ellers bare et rigtig godt et.
Har kigget på en Alienware, men problemet er at det ikke er et dansk tastatur. Så håber der er nogle der kan hjælpe :)

Tak på forhånd :) :) :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. maj 2009 - 22:21 #1
Jeg vil anbefale at du bruger nogle af pengene på et kursus i dansk.. for du kan åbenbart ikke læse dansk.. :-)

For det første har du oprettet en milliard (ok 3) spørgsmål om det samme emne, hvilket ikke er tilladt, og så har du oprettet dem i kategorien der omhandler forslag til selve Eksperten.dk, og ikke andet.

Det er da noget af en bedrift..
Avatar billede inglenook Praktikant
31. maj 2009 - 22:24 #2
Har selv Dell XPS M1710 (med 4Gb) og har endnu ikke fundet et prg. der ikke fungerede. Mener den er blevet afloest af en maskine med endnu bedre processor og grafikkort. Check ved Dell www.dell.com
(Bemaerk, min makine blev egentlig ikke koebt til spil, men mere til VMs. Den udfoerer arbejdet fint, MEN er stor og klodset at slaebe rundt paa hvis man rejser meget)