Avatar billede SebxXX Nybegynder
29. maj 2009 - 23:40 Der er 3 kommentarer

super god Gamer bærbar

Hej
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en super god bærbar der kan klare de nyeste spil. Indtil videre er det en AlienWare  der interessere mig mest.  men ville blive super glad hvis der var nogle der havde nogle andre bud:)

Tak på forhånd:)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2009 - 00:25 #1
AlienWare er utroligt dyre for ydelsen og leveres ikke med dansk tastatur, så lad være med at købe sådan en.
Dell ejer AlienWare, så deres XPS serie indeholder næsten de samme komponenter.
Ind til den 10. juni kan du få en XPS M1730 med ganske gode specifikationer til 14.790, hvis det er indenfor dit budget.
http://kortlink.dk/6nwb
Se eventuelt en anden tråd jeg også har svaret på om samme emne:
http://eksperten.dk/spm/876202
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
25. maj 2011 - 11:08 #3
Jeg foreslår, at få en Core i7 med 4-6GB ram ville passe til dine behov:) Alienware er en bedste valg, men jeg foreslår at forsøge at bygge din egen rig man nogle gange har meget mere bedre hardware baseret på dine Alienware budget.