Avatar billede Simonjul Nybegynder
27. maj 2009 - 21:29 Der er 3 kommentarer

SGH-F480 overførsel af mobil numre

Hejsa!

Jeg har netop købt en samsung SGH-F480. Men har et problem som jeg håber i kan hjæle med

Jeg kan ikk få overfør mine numre fra SIM-kortet til telefonens hukommelse. Nogle der har en Guide / How to. Ville være en kæmpe hjælp da mine numre ligger på det gamle simkort.

MVH
Simon Andreasen
Avatar billede nissen2630 Novice
27. maj 2009 - 21:40 #1
Der står en guide i brugermanualen.

Hvis du ikke har den er den her:
http://www.scribd.com/doc/11973198/Samsung-SGHF480-User-Manual
Avatar billede Simonjul Nybegynder
27. maj 2009 - 21:50 #2
Jeg har luret det, men det står der ikk....hvis du kan finde det mere secifikt så må du gerne det for havde os selv kigget på den side inden..
Avatar billede nissen2630 Novice
27. maj 2009 - 22:36 #3
Du har ret. Jeg så det i overskriften ved søgning.

Har læst mig frem til at det letteste er at synkronisere med outlook eller ligende program.