Avatar billede public2 Nybegynder
26. maj 2009 - 11:59 Der er 2 kommentarer

Forslag til ny kategori

Hejsa,

det har sikkert været oppe før, men så gentager jeg det da endnu engang, så der kommer lidt kvantitet bag forslaget :-)

Jeg mangler virkelig et Python forum under enten Scripts eller bare programmering.
Jeg har lagt mærke til en ColdFusion kategori, og kan jo ikke helt lade vær med at tænke, at når det har fået sig en hel og flot kategori, så må Python vist også være berettiget (tror alt andet lige, at flere bruger Python + framework end CF) :-)

Ved godt at I har kategorien "andre", men jeg synes (og dette synes er meget farvet af min egen personlige begejstring til Python)at det fortjener sin egen kategori, ikke mindst fordi der findes så utroligt mange frameworks og anvendelsesmuligheder med Python, som kan bruges sammen med PHP, ASP, .NET, XML (endda også CF) for bare at nævne et par stykker :-)

Ellers så er der vel bare at sige tak for et godt site, det har vist sig uundværlig gang på gang, og vil nok også vise sig at være det i fremtiden.

Happy coding herfra
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. maj 2009 - 12:22 #1
Tak for input (og ros). Vi tager det med.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2009 - 17:13 #2
Der har laenge vaeret ytrer oensker om nogle nye kategorier. Og det skulle ogsaa vaere paa E's TODO liste.

Python burde kunne baere en egen kategori idag (baere som i skaffe tilstraekkelitgt med spoergsmaal).

CF er totalt yt idag, men var ret hot tilbage sidst i 90'ernem hvor E blev startet. Dog naeppe blandt E's brugere, hvorfor der aldrig kom mange spoergsmaal.

Det må være et leftover fra dengang. Win 9x er jo heller ikke den mest hotte kategori idag. Men den havde saa mange spoergsmaal engang.