Avatar billede mrlaw Nybegynder
25. maj 2009 - 17:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk

Hej

jeg har problemer med min trådløse router efter jeg har skiftet udbyder, jeg er nød til at slukke og tænde for routeren hvis jeg vil på nettet. hvis jeg så har haft pc´en slukket i et stykke tid, er jeg nødt til at slukke og tænde for routeren igen, for at kunne komme på. er der nogen der har en  løsning på dette irriterende problem, jeg har aldrig oplevet det før. det er en model LINKSYS WRT54G

på forhånd tak

Niels
Avatar billede Asmi Nybegynder
26. maj 2009 - 13:28 #1
Hej Niels

Jeg har haft et lignende problem, og sendte routeren til LINKSYS som ombyttede den, da den var i stykker.

//Asger Mikkelsen
IT-support til private og mindre virksomhder
support@asgermikkelsen.dk
Avatar billede mrlaw Nybegynder
23. juli 2011 - 20:55 #2
Hej Asger

Problemet er gået i selv, efter udbyder skifte, ligesom spørgsmålet her er gået lidt i glemmebogen, beklager.
For at få lukket spørgsmålet, send venligst lige et svar retur. Så kommer der nogle point den anden vej
Avatar billede Asmi Nybegynder
31. juli 2011 - 16:38 #3
Det var da godt.