Avatar billede ohhelpme Nybegynder
23. maj 2009 - 19:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

401 fejl ?

Hej,
jeg får denne  fejl besked når jeg besøger mit websted:

You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page due to the access control list (ACL) that is configured for this resource on the Web server.

Please try the following:

    * Contact the Web site administrator if you believe you should be able to view this directory or page.
    * Click the Refresh button to try again with different credentials.

HTTP Error 401.3 - Unauthorized: Access is denied due to an ACL set on the requested resource.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

    * Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 401.
    * Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled About Security, Access Control, and About Custom Error Messages.

men hvad skal jeg gøre...

ps køre windows server 2003
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 20:03 #1
Jeg tror at det er fordi du ikke har nogen default.html eller index.html (alt efter om serveren kører Apache eller ISS) liggende.
For at beskytte dine filer mod gluggende øjne undlader webserveren at vise noget, i stedet for at vise en oversigt over alle filer.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
24. maj 2009 - 18:05 #2
jeg har iss 6 og har også en index.php fil... (som duer vis man køre localhost)
så ved ikke helt hvad jeg skal gøre...
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 22:55 #3
Har du prøvet at tilgå en af filerne direkte?
Altså mitwebsted.example/hej.php i stedet for mitwebsted.example?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
20. august 2010 - 13:58 #4
aaaaa
Avatar billede tusa Nybegynder
29. august 2010 - 09:25 #5
Hvad var problemet så?
Sidder med selv samme fejl.
startede lige pludselig på serveren, så geninstallerede jeg hele pivtøjet og nu gør den det lige med det samme!