Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
21. maj 2009 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPhone + iPod Touch søgeside

Jeg er ved at lave en søgeside til iPhone og iPod Touch, hvor man kan anbefale en side som er "iPhone og iPod Touch venlig".
Jeg ville lige høre hvad i syntes.
PS: i er yderst velkommen til at indsende forslag til sider ;)
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
21. maj 2009 - 12:39 #1
Avatar billede thomasfricke Juniormester
21. maj 2009 - 16:24 #2
Lyder som en fin ide, men kunne forestille mig at de findes i forvejen...
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
21. maj 2009 - 20:54 #3
Ja en liste, men jeg har endnu ikke fundet noget der er særligt bruger venligt.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
21. maj 2009 - 23:22 #4
Har godt nok selv en IPhone, men hvis der er noget man mangler. Henter man det jo bare via telefonen! :S
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
24. maj 2009 - 21:36 #5
Jeg har skam også en iphone. Men da jeg ikke er objektiv-C programmør så det måtte blive noget AJAX.
PS: jeg søger mest konstruktive ideer til forbedring.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
30. maj 2009 - 18:54 #6
Nå ja, det må vist være lukke tid nu.