Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juli 2001 - 21:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

video mpeg

Jeg har nogle mpeg video stykker som jeg gerne vil lave en hel film ud af hvilket GRATIS program skal jeg bruge, det skal være nemt eller du skal kunne forklare step-by-step hvordan det bruges.
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:30 #1
Hvilket styresystem har du? hvis du har ME, så er der moviemaker, det er lige til at gå til!

Casper
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juli 2001 - 21:31 #2
har win 98
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:32 #3
hmm, så må jeg lige finde ud af noget andet...
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:38 #4
Hvad med den her, jeg kan ikke give dig nogle guider da det ikke er noget jeg selv bruger (mangler processorkraft). men der må være nogle tuts et eller andet sted, prøv det!

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Video_and_Animation_Tools/CinePlayer_Editor.html

Casper
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juli 2001 - 21:50 #5
Ja, så skal jeg vide hvordan jeg får dem klippet nu. Og ikke et eller ande skod link
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juli 2001 - 22:08 #6
Ingen ?
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:17 #7
Downloader... 2 sek
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:19 #8
hmm skal også inst. 5 sek... :)
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:25 #9
Hvis du nu kigger i hjælpefilen, der er noget, har lige kigget - 3 tuts

Casper
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. juli 2001 - 19:37 #10
virkede ikke, sagde der var fejl efter det stykke tid, så lukker.