Avatar billede skaya Nybegynder
13. maj 2009 - 16:52 Der er 1 løsning

Hvorfor er der nogen af mine programmer, der ikke viker ved specielle internet forbindelser?

Jeg bor på kollegie og får derigennem internet, hvor jeg prøvede at sætte det trådløst op, men fejlede og nu kører med fast forbindelse. Ydermere bruger jeg nogen gange det trådløse internet i skolen og her kommer så mit problem. Når jeg er hjemme er det kun Internet explorer, der virker, mens at det spil jeg spiller og firefox ikke fungerer. I skolen derimod er det omvendt - altså at firefox og spillet virker, men ikke Internet explorer. Jeg kører på nuværende tidspunkt med F-secure.

Hvordan får jeg mit spil til at virke herhjemme?
Avatar billede skaya Nybegynder
18. august 2010 - 22:23 #1
.