Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2009 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der sket noget mht. flg:

At kunne sortere i denne oversigt mht. ubesvarede/besvarede og lukkede spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm?show=all
Det er irriterende ikke at kunne sortere de lukkede fra!!!

Admins muligheder for at flytte spørgsmål til korrekt kategori?
F.eks. er denne og fri debat åbenbart de mest valgte...

Åbne spørgsmål reminderen...
Der findes brugere der har MANGE point ude, men de gider ikke følge op på dem...

Der er sikkert flere spørgsmål, så de kommer efterhånden...
09. maj 2009 - 21:49 #1
*!Hørt!*
Avatar billede tjacob Juniormester
10. maj 2009 - 14:07 #2
HØRT!

Mht forkerte kategorier: Prøv at kigge på Hardware>Tynde klienter

Folk tror åbenbart at "tynd klient" skal tages helt bogstaveligt (som i en fysisk tynd computer), da de fleste spørgsmål handler om bærbare.....  ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2009 - 14:29 #3
#2 ja - ufatteligt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2009 - 14:36 #4
Mht. kategorier: fri debat er åbenbat der alle nye brugere starter med at oprette spørgsmål...

Jeg syntes det er blevet en del værre siden den nye version af eksperten kom!!!
10. maj 2009 - 16:40 #5
... også mht. at få http://expfaq.dk/ opdateret og lagt seriøst ind under nuværende Eksperten.dk versionen. Så ka' man til en hver tid henvise dertil...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2009 - 17:11 #6
.