Avatar billede rossonero Nybegynder
08. juli 2001 - 12:11 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

MSOFFICE 2000 PROBLEM

Jeg kan af en eller anden grund ikke installerer office. Når den skal til at kopierer filer kommer den med fejlmeddelelsen: \"intern fejl 2343. Kontakt produkt support for yderligere hjælp\". Jeg fik for noget tid siden samme fejl, men re-installerede windowss 2000 og så virkede det....det vil jeg dog ikke til igen....der må jeg være en fejl et eller andet sted???...jeg har prøvet at installerer både fra harddisk og cd-rom drev-
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
08. juli 2001 - 12:16 #1
Det er en intern fejl som du jo også siger - Det betyder at der er en konflikt et sted - og efter som du godt kunne efter at du sidste gang lagde Win2K om - så vil jeg tro at det er en fil konflikt - Valget er at ligge Win2K om igen - eller prøve at få det fuldt opdateret - har du f.eks. fået Service Pack 2 indstalleret - og DX8 og andre windows opdateringer fra: www.windowsupdate.mícrosoft.com
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
08. juli 2001 - 12:17 #2
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 12:29 #3
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 12:30 #4
Har du prøvet at lægge hele CD indholdet over på harddisken og installerer derfra?
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 12:31 #5
Og her er et direkte link til det \"utility\" som skal rette fejlen:

http://download.microsoft.com/download/office2000/utility/2000/win98/EN-US/Err2343.exe
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 12:32 #6
Du skal nok bare følge mit første link og læse om problemet og så rette det..
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 13:09 #7
Ja nu jeg for kikket efter - og den kommer fordi, du prøver på at installerer hele officepakken på engang. Hvis du f.eks. undlader en enkel del, så kommer fejlen ikke - ;o)
Avatar billede rossonero Nybegynder
08. juli 2001 - 13:23 #8
Nej...fejlen kommer også ved at installerer f.eks. Word.....men jeg har fået det til at virke med den downloadede fil.
Jeg mente i grunden af Frontpage 2000 var med i office pakken....er det ikke det....
Bare rolig jeg skal nok give point efter mit første spørgsmål.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 13:32 #9
Prøv at køre System File Checker (sfc.exe) i en kommandoprompt, den erstatter uoriginale systemfiler med originale.
Husk at genstarte!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 14:12 #10
rossonero> FrontPage følger med i Primemum ... men nogle af de mindre, har det ikke.
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 21:45 #11
Har haft det problem før... Den eneste løsning som jeg ved virker er at geninstallere windows med alle de enheder du skal have i. (ved godt at mange ikke er meget for at geninstallere), men hvis du kan tage backup, så er det vejen.

Casper
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 22:26 #12
Husker du at installere den som Administrator, ellers prøv at installere den i fejlsikret tilstand!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 22:31 #13
retaxes, læs lige hvad rossonero har skrevet kl. 13:23: \"men jeg har fået det til at virke med den downloadede fil.\"

Så nu venter vi bare på point nogle point... :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 22:33 #14
hmm ... jeg skal nok i seng nu... kan ikke skrive rigtigt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 22:42 #15
goulduck> Sorry, det overså jeg! Sov godt!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 23:35 #16
Du behøver ikke at sige sorry - det er bare lidt spild af tid at fejlfinde på noget som er lavet.. hehe
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 23:44 #17
goulduck> Jeg troede du var hoppet i kanen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juli 2001 - 23:53 #18
Hehehe ... jeg sagde ... jeg skal nok i seng - ikke et ord om at jeg gør det! :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juli 2001 - 23:54 #19
Nå, det var bare en trussel, ellers ikke den store trafik på Eksperten i aften.
Avatar billede rossonero Nybegynder
30. juni 2004 - 16:20 #20
gammel sag .. sorry :(
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. juni 2004 - 17:01 #21
Og så fik jeg ikke nogen point? Eller det var måske ikke pga. det link jeg gav, at du fik det løst? :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. juni 2004 - 19:09 #22
Ja, hvad var løsningen?
Avatar billede rossonero Nybegynder
30. juni 2004 - 19:34 #23
hehe .. så vidt jeg husker var det faktisk et eller andet link .. Har endelig fået taget mig sammen til at gennemå de spørgsmål jeg selv har oprettet og de steder hvor der ikke har været noget, svar har jeg egentlig bare selv svaret for at få ryddet op.

Troede egentlig det med point var gået i sig selv... .. og som jeg læste et andet sted .. er der ikke blevet lagt et svar, så må vedkommende lær det :D .. det har jeg da også være ude for nogle gange .. men så længe det er point og ikke penge .. så sover jeg nu fint nok.

Men ok .. der er åbenbart stadig nogen der går op i det .. så hvordan kan man overfører point
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. juni 2004 - 20:02 #24
ja, men der er også nok nogen der er døde i mellemtiden, de gad ikke at vente på en opfordring til at lægge et svar ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. juni 2004 - 21:30 #25
Nu har du jo været så længe om at lukke spørgsmålet, så ingen kan huske hvad der er sket og derfor kan ingen vide hvordan du fik løst problemet. Men hvis jeg var skyld i det, ville jeg en anden gang gerne have pointene...

Og så kan du bare spørge efter et svar - så får du det.