Avatar billede saad Nybegynder
08. juli 2001 - 01:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ani-fil program

Hej alle sammen

Er der nogle der ved hvilket program,der åbner en
Ani-fil.

Fordi jeg har en mappe der hedder Markøre og der er en masse af ani- filer i.når jeg åbner den mappe så ser jeg kun nogle firkant papirer og den vil ikke åbnes når jeg trykker på en af dem.

Jeg ved faktisk ikke hvad der sket. Før kunne jeg se alle markøre symboler, altså tegn for alle forskelige symboler.

jeg vil være meget glad for hvis der er nogle der kan hjælpe mig, og et stort TAK.

                              M.V.H
Avatar billede zycho Nybegynder
08. juli 2001 - 01:12 #1
Ja for mit vedkommende er det ACDSEE! Hvis du ikke har det så prøv med Internet Explorer (eller hvilken browser du nu bruger)....
Avatar billede sukos Juniormester
08. juli 2001 - 02:27 #2
Prøv Paint Shop Pro\'s Animation shop. Den version som kan åbne animerede markører. Mener det er fra version 7 af
Avatar billede saad Nybegynder
08. juli 2001 - 04:05 #3
ja. det har jeg prøvet og det er rigtigt hvad du siger. men jeg mener i selve mappen der hedder markøre som alle typesymboler kunne jeg se i mappen. f.x.
blyant=kunne jeg se selve blyanten
sommerfugl= kunne se alle forskellige farver af sommer fugle.
masser forskellige piller= også kunne ses det samme.

Men nu der er kun et lille firkant ark som er tegnet et windowsflag i og navnene er lige nu agtig det samme.

Altså kun udseende der er blevet anderledes.
det var det jeg ved ikke hvordan jeg kan få symbolernesudseende tilbage som der har været før. og tak
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:29 #4
Der er også Microangelo, et ikon og markør værktøj, det er suverænt

http://www.impactsoftware.com/

Så skal du bare download og inst.

Casper
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:32 #5
Hvis du vil se dem igen, så skal du gøre følgende:

Gå ind i registreringsdatabasen, Under HKEY_CLASSES_ROOT er der en nøgle der hedder anifile, der er en undermappe der hedder DefaultIcon. Dens (Standard) værdi skal være %1. Ikke med punktum, bare %1

Casper
Avatar billede kaspikov Nybegynder
08. juli 2001 - 22:33 #6
Det virker også med bmp filer og jpg filer, bare husk at gem den originale værdi.

Casper
Avatar billede saad Nybegynder
09. juli 2001 - 03:08 #7
Kære Kaspikov

Hvor kan jeg finde registreringsdatabasen hen?
Avatar billede kaspikov Nybegynder
09. juli 2001 - 10:53 #8
Jeg har lavet en lille guide på www.kaspikov.subnet.dk/guide.html

Casper
Avatar billede saad Nybegynder
10. juli 2001 - 13:49 #9
Kære Casper

Jeg takker dig utrolig meget for dit indsats , for at hjælpe mig ,men ved du hvad min kære ven.

Jeg har lavet ligenu agtig det samme ,som du har sagt til mig og der stod i undermappen DefaultIcon det samme altså %1

Og symbolernesudseende er jo det samme . (der blev ikke ændret noget):
Så jeg ved ikke ,om der kan findes en anden løsning til dette lille problem.

Og det program der hedder microangelo,som er meget spændende men der er desværre et  begrænset period(30)dage. jeg vil meget gerne beholde det i længere tid.
Ved du ikke hvordan man kan gøre det.Jeg har høret om noget der hedder crack,som kan løse dette problem.

Til sidst vil jeg sige tak for din hjælp min kære ven.

                                                                                        M.V.H
Avatar billede kaspikov Nybegynder
11. juli 2001 - 09:50 #10
Desværre, du er nød til at købe det, jeg ved ikke hvor der findes crackfiler, desuden er det cracks og warez noget der ikke må bruges på eksperten.

Nå, beklager for dette lille sure opstød, men, det er ikke så godt det med dine filer... hmm prøv at finde den der hedder curdfile og lav evt samme nummer.

Casper