Avatar billede kristofferp Nybegynder
06. maj 2009 - 10:53 Der er 7 kommentarer

Hotmail account Hijack

Min Hotmail account er blevet hijacked og sender mails til alle mine kontakter. Hvordan slipper jeg af med det. Har scannet min computer for virus og ændret mit password til min account. Er der andet at gøre?
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. maj 2009 - 11:05 #1
Tror listen er blevet nuppet, og så er det for sent. For din email kan man altid gøre som om man sender fra. Bare man har kontaktlisten gemt
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2009 - 11:06 #2
Jeg ved dte ikke, men mon ikke man kan skrive til Live eller Hotmail?
Jeg har lige haft min Steam Account Hijacked, og så skrev jeg til Steam Support, og de fik min account flyttet tilbage til mig selv, samme dag som jeg skrev til dem!

Så mon ikke du kan skrive til dem der har det, og så klage/spørge efter en ny adgangskode + ad den bliver nulstillet.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. maj 2009 - 12:15 #3
Det hjælper ikke, hvis hijackeren har gemt kontakt listen
Det eneste der hjælper vil være at alle dem der modtager disse mails blokerer for email adressen, medmindre de kan udføre en kontrol på headeren fra emailen, for at validere hvor den stammer fra
Avatar billede kristofferp Nybegynder
06. maj 2009 - 12:27 #4
hmm - ved I om jeg kan lukke min account?
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. maj 2009 - 13:21 #5
Det hjælper heller ikke at lukke den. Derfor kan folk stadig misbruge email adressen.

Det kan gøres med én linie kode i PHP
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
18. maj 2009 - 09:44 #6
hvad fandt du ud af?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2010 - 18:11 #7
Jeg har fået den tilbage "tfswebguy". Krævede lidt arbejde ;)