Avatar billede morten_hjort Nybegynder
05. maj 2009 - 16:56 Der er 4 kommentarer

Tekst til .CSV-fil

Jeg har en lang liste af koder som er separeret af et linieskift.
Jeg skal dog have disse koder over i en .csv-fil hvor der istedet for et linieskift er et komma (alle skal gerne stå på én lang linie)...

Nogen som har en idé til hvordan det kan gøres uden at jeg skal igang med at gøre det manuelt ved 1000 koder?
Avatar billede supertekst Ekspert
05. maj 2009 - 18:23 #1
Hvor ligger de nævnte koder?
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. maj 2009 - 19:40 #2
Åbn filen, vælg erstat fra redigermenuen.
Her erstatter du alle linieskift med et komma, gemmer filen som type"alle filer", giver den efternavnet csv, og du har nu en kommaopdelt csv-fil.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. maj 2009 - 19:43 #3
Her er lige et eksempel.
Din fil:
det
der
det
Erstat ^p med ,

Resultat:
det,det,der,det,det,
ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 18:20 #4
Var det noget du kunne bruge, eller har du glemt alt om det?
/ptj_11