Avatar billede np3designdk Nybegynder
04. maj 2009 - 23:30 Der er 1 løsning

Webshop template

Hej eksperter,

Jeg har siddet og arbejdet lidt med min kreativitet her de sidste 3 dage.
Fra idé til layout til farver og opsætning.
Jeg håber i har lyst til at kommenterer det og komme med råd/idéer.
Ris/ros er til hver en tid velkommen.

Linket til layoutet er:
http://i44.tinypic.com/x41a9t.jpg

Mvh Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede Dajuf Nybegynder
05. maj 2009 - 21:07 #1
Lækker side. Jeg synes, designet er flot, enkelt og stilfuldt. Det kan jeg godt lide.

Der er dog to ting, som kan forbedres:
1. Headeren er for enkel og kedelig. Der må meget gerne være lidt mere indhold og flere farver, som gør den mere interessant og indbydende. Der må gerne være være et flot logo i form af banner af en art. Headeren er trods alt det første, man får øje på på siden, hvorfor den gerne skal være interessant.
2. Fonten i menuen må gerne stå lidt stærkere. Hvis det er lavet i Photoshop, prøv evt. at ændre den til 'smooth', 'strong' eller gerne til noget 'bold'-lignende.

Jeg håber, det er to råd, du kan bruge. :)