Avatar billede docks Nybegynder
28. april 2009 - 16:17 Der er 3 kommentarer

PHP billede galleri

Hej

Jeg leder efter et PHP billede galleri administration. Man skal kunne oprette/slette kategorier og tilføje billeder til en given kategori. Administrationen skal også kunne generere thumbnails MEN jeg vil gerne give brugeren muligheden for at lave udsnittet til thumbnailen selv. Dvs. administrationen skal ikke bare automatisk skalere billedet ned, men brugeren skal derimod selv bestemme et udsnit.

Er der nogen der kender et PHP galleri administration der understøtter dette?

Tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. april 2009 - 22:00 #1
Har du kigget på coppermine ?
Avatar billede docks Nybegynder
28. april 2009 - 22:21 #2
Hej

Nej det kender jeg ikke. Har man mulighed for at vælge et unsnit af ens uploadede billede som thumbnail? Hvis det kan det så er det lige præcis hvad jeg har brug for..
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. april 2009 - 10:22 #3
Så meget kender jeg ikke.
Men en lille søgning gav dette resultat. modpack.

http://forum.coppermine-gallery.net/index.php?topic=47538.msg227090

Og se lige: http://www.defusion.org.uk/demos/060519/cropper.php