Avatar billede Anders88 Nybegynder
27. april 2009 - 13:18 Der er 4 kommentarer

Hjælp til en ny stationer PC

Hej All..
Jeg vil gerne have en ny stationer computer, men jeg er ikk skide skarp til hvad der er godt, og hvilket man skal gå efter..
Så jeg ville lige høre om der er noget der har noget gode tip til hvilket bundkort, grafikkort osv man skal købe?
Regner med den skal koste omkring 10000, og den skal kunne køre spil med go grafik?
Hvis du har noget forslag, kommenter endelig:)
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 14:28 #1
Nu ved jeg ikke om du selv vil samle, eller vil købe den samlet og klar, men hvis det er sidstenævnte så vil jeg anbefale dig følgende computer:
http://topdata.dk/product.asp?product=5904

Jeg ved godt at den "kun" koster 6000, men her får du altså mest performance ud af pengene, og er efter min mening det bedste køb...

Vil du dog have noget med flere kræfter, til de 10K så er dette også et rigtig godt valg:
http://topdata.dk/product.asp?product=5935

Evt. med XP/Vista installeret:
http://topdata.dk/group.asp?group=128
Avatar billede thelonely Nybegynder
28. april 2009 - 14:00 #2
Kan du samle selv? For det er klart at foretrække... desuden bakker jeg op omkring det med at 10k er overkill. Det er helt klart bedre at bruge lidt mindre og så gemme resten af pengene til senere opgraderinger.

Hvis du vil have en PC til lige præcis dit behov, så undersøg selv markedet eller skriv lidt mere om hvad du skal bruge den til. F.eks. er der jo forskel på performance i forskellige spil, det er især grafikkortet som afhænger af spillet.
Avatar billede Anders88 Nybegynder
29. april 2009 - 15:37 #3
Jeg vil gode samle den selv. Men hvis man kan købe en der er samlet og klar som er lige så go som når man samler den selv. Så kan man jo os det..
Det er spil som call of duty, battelfield osv..
Avatar billede Anders88 Nybegynder
29. april 2009 - 15:53 #4
Men jeg går nok mest efter at samle den selv, fordi lige pt er jeg i afghanistan, og så kan jeg jo købe det hele moms fri:P