Avatar billede ahh Nybegynder
26. april 2009 - 17:53 Der er 5 kommentarer

Rapport enkelt side

Har en rapport som henter data fra en forespørgsel feltet hedder aconto

I rapporten vises summen af alle aconto hvilket er OK men hvis aconto er 15 poster viser rapporten 15 sider med samme information.

Har brug for lidt hjælp så der kun vises 1 side til udskrift.
Avatar billede mugs Novice
26. april 2009 - 18:03 #1
Som udgangspunkt vil rapporten jo vise de 15 poster der tilhører aconto.

Har du indsat et sideskift i rapporten, så den skifter side ved hver post?

Har du sat detaljesektionen så stor, at der ikke er plads til flere poster på samme side?
Avatar billede ahh Nybegynder
26. april 2009 - 18:34 #2
Rappoten viser alle 15 poster og det er korrekt.

Jeg har ikke indsat noget sideskift.

Der er kun få poster i rapporten 6 styk.

Det uheldige kan være at man udskriver 15 sider hvor 1 er nok.
Kan styres fra udskrift ved udskriv aktuel side men vil gerne have det her hvis man glemmer det med aktuel side
Avatar billede mugs Novice
26. april 2009 - 18:41 #3
Kan du sende din db til:

mugs snabelting mail.dk

som en zip fil. Så ser jeg på det.
Avatar billede ahh Nybegynder
24. maj 2009 - 19:51 #4
mugs det var sideskift så send svar for point
Avatar billede ahh Nybegynder
26. august 2010 - 09:26 #5
Hej mugs har accepteret vil du lige oprette så jeg kan godkende