Avatar billede oppes Seniormester
20. april 2009 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

update

Har lige haft et problem med win update . jeg har win vista home- og fik nye opdateringer idag men så visede det sig at der var fewjl komputeren prøvede at konfigurere updates men kom til 87% og genstartede igen dette foregik 2 timmer og til sidfst lykkedes det at gendanne systemet til tidligere tidspunkt. Er der nogen der ved forfor dette sker og vhilken opdatering skal man passe på med. Jeg fik nemlig flere opdateringer så jeg ved ikke hvad det er for en som laver ballade.
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. april 2009 - 15:59 #1
Du kan jo gå i "Tilgængelige opdateringer" fjerne afmærkningen i alle opdateringerne og derefter afmærke opdateringerne 1 af gangen og opdatere.
Det tager lidt længere tid men du vil sa finde frem til, hvilken opdatering det er, og så kan du vælge vis aldrig denne opdatering igen.
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. april 2009 - 16:13 #2
Klik Windows Update, klik så på "Vis tilgængelige opdateringer", fjern markeringen af dem alle, afmærk en enkelt og lad den opdatere denne, gentag dette til alle opdateringer er hentet eller til du har fundet den opdatering der skaber problemet.
Avatar billede oppes Seniormester
28. oktober 2009 - 20:36 #3
ok , alt er godt igen så svar da
Avatar billede osigaard Nybegynder
28. oktober 2009 - 23:13 #4
Ping et svar :-)