Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:04 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Sms-sender

Er der en der vil lave denne sms-sender om til en sms.mobilix.dk sms-sender? koden er her! ellers må der ikke ænders noget!
PS: det er PHP!

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>SMSsender</title>
    <link href=\"SMSsender.css\" rel=\"stylesheet\">
</head>
<body>
<div align=\"center\"><h3>SMSsender</h3></div><br>

<?

// Sender email.
$sender = \"SMS <sms@udbyder.dk>\";
// Webmaster GSM number.
$webmasternummer = xxxxxxxx;
// SMS message length.
$maxmessagelength = \"345\";

if($action == \"send\"){
    if (strtolower($numb) == \"webmaster\") {$numb = $webmasternummer;}

    $numb = (($numb+1)-1);
    $messagelength = strlen($message);

    if ($messagelength > $maxmessagelength) {echo \"<strong>Hov Beskeden er for lang!</strong>\";}
    elseif ($from == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet dit navn!</strong>\";}
    elseif($message == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet en besked!</strong>\";}
    elseif($numb == 0) {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet et tlf. nummer!</strong>\";}
    else {

    if ((20100000<=$numb) and ($numb<=20169999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((20190000<=$numb) and ($numb<=20339999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((20400000<=$numb) and ($numb<=20409999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((20600000<=$numb) and ($numb<=20999999)) { $prov = \"note.sonofon.dk\"; }
    elseif ((21200000<=$numb) and ($numb<=21299999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((21400000<=$numb) and ($numb<=21499999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((21600000<=$numb) and ($numb<=21999999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((22100000<=$numb) and ($numb<=22999999)) { $prov = \"note.sonofon.dk\"; }
    elseif ((23200000<=$numb) and ($numb<=23999999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((24100000<=$numb) and ($numb<=24999999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((25100000<=$numb) and ($numb<=25399999)) { $prov = \"note.sonofon.dk\"; }
    elseif ((25500000<=$numb) and ($numb<=25599999)) { echo \"<b>$numb</b> er en Tele1 Kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    elseif ((25700000<=$numb) and ($numb<=25799999)) { echo \"<b>$numb</b> er en Tele2 kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    elseif ((25910000<=$numb) and ($numb<=25929999)) { echo \"<b>$numb</b> er en TelePassport kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon..<br><br>\"; }
    elseif ((26100000<=$numb) and ($numb<=26999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((27100000<=$numb) and ($numb<=27399999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((28100000<=$numb) and ($numb<=28899999)) { $prov = \"sm1800.telia.dk\"; }
    elseif ((29100000<=$numb) and ($numb<=29999999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((40100000<=$numb) and ($numb<=40119999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((40130000<=$numb) and ($numb<=40219999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((40250000<=$numb) and ($numb<=40469999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((40500000<=$numb) and ($numb<=40999999)) { $prov = \"note.sonofon.dk\"; }
    elseif ((51100000<=$numb) and ($numb<=51399999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((51600000<=$numb) and ($numb<=51999999)) { $prov = \"sms.tdm.dk\"; }
    elseif ((52200000<=$numb) and ($numb<=52299999)) { echo \"<b>$numb</b> Kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    else { echo \"<b>$numb</b> Kan kun sende beskeder til mobil telefoner p&aring; GSM netv&aelig;rket.<br><br>\";}

    $email = $numb.\"@\".$prov;

    if ($numb == $webmasternummer) {$numb = \"Webmaster\";}

    if (!$prov==\"\") {

        $maxmsglen = 115;
        $i = 0;
        $tmpmsg = $message;
        $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);

        while ($tmpmsglen > $maxmsglen) {
            $msg[$i] = substr($tmpmsg, 0, $maxmsglen);
            $tmpmsg = substr($tmpmsg, $maxmsglen);
            $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);
            $i++;
        }

        $msg[$i] = $tmpmsg;
        $i++;
        $x = 0;

        while ($x < $i) {
            $tmpmsg = $msg[$x];
            $x++;
            mail(\"$email\", \"\", \" From: $from - $x/$i :$tmpmsg\", \"From: $sender\");
        }
        if ($i>1) {
            echo \"Beskeden er sendt til<strong>$numb</strong> in <strong>$i</strong> parts using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        else {
            echo \"Beskeden er sendt til <strong>$numb</strong> using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        echo \"<br><a href=\\\"$PHP_SELF\\\">Back</a>\";
    }
else {
?>

<script language=\"JavaScript\">
<!--
function check() {
document.SMS.charleft.value = <? echo $maxmessagelength; ?> - document.SMS.message.value.length;
}
//-->
</script>

Kan <strong>kun</strong>sende beskeder til Teledanmark, Sonofon, Mobilix og Telia mobiltelefoner.<br>
Hvis du vil skrive til webmasteren s&aring; skriv &quot;webmaster&quot; Tlf. nummer feldet.
<form action=\"<? echo $PHP_SELF; ?>?action=send\" method=\"post\" name=\"SMS\" id=\"SMS\">
    <table>

    <tr>
    <td>Telefon nummer:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"numb\" size=\"10\" maxlength=\"9\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Dit navn:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"from\" size=\"12\" maxlength=\"10\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Besked:</td>
    <td><textarea cols=\"30\" rows=\"5\" name=\"message\" onkeyup=\"check()\" onchange=\"check()\"></textarea></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Char. left:</td><td><input type=\"text\" name=\"charleft\" value=\"<? echo $maxmessagelength; ?>\" size=\"3\" readonly></td>
    </tr>

    <tr>
    <td><input type=\"Submit\" value=\" Send SMS \"></td><td><input type=\"Reset\" value=\" Slet \"></td>
    </tr>

    </table>
</form>

<?
}
?>

</body>
</html>
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:07 #1
Æhhmmmm hvorfor kun til mobelix???
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:10 #2
Fordi sms.mobilix.dk kan sende til alle mobil udbydere!
Avatar billede otis Nybegynder
06. juli 2001 - 20:13 #3
tsk tsk
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:13 #4
Istedet for at sende til alle de numre, så fjerne du dem bare og indsætter mobilix nummeret
Avatar billede sukos Juniormester
06. juli 2001 - 20:14 #5
og hva\' så nu, hvor man med sit mobilnummer i hånden (f.ex. mobilix) kan gå ind i en Sonofon-butik og lave et nyt SONOFON-abonnement med samme nummer???
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:15 #6
Så får man det, sukos *GGG*
Avatar billede sukos Juniormester
06. juli 2001 - 20:15 #7
Tvivler på mobilix sender til alle? Skulle ikke undre hvis jeg tager fejl! :o)

Men ellers er wizprod.com\'s svar jo det som skal til.
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:16 #8
Sukos det er lige det sms.mobilix.dk dur til!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:17 #9
sukos, det gør jeg godt nok også!
Tænkt på den belastning, deres stakkels smtp server vil blive udsat for, når det bliver kendt!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:18 #10
Gider du ikke lige lave det for mig?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:19 #11
Kigger lige på det!
Avatar billede sippo Nybegynder
06. juli 2001 - 20:21 #12
1klik.dk har også en gratis sms sender der virker til alle
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:23 #13
En mulighed, men hvis nu 1klik.dk er nede (dog ret usansynligt)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:23 #14
Her er der en eks. på en bare i asp!  <%
Const smsserver=\"sms.mobilix.dk\"
Const smtpserver=\"mail.subnet.dk\"
Const navn=\"afsender navn\"
Const email=\"jesper@vels.dk\"
\' ----------------------------------------
action=LCase(Trim(Request(\"action\")))
besked=Trim(Request(\"besked\"))
tnummer=Trim(Request(\"nummer\"))
nummer=\"\"
for i=1 to len(tnummer)
ch=Trim(mid(tnummer,i,1))
if isNumeric(ch) then nummer=nummer&ch
next
if (action=\"\") then
call WriteForm(\"\")
elseif (action=\"send\") then
if not (len(nummer)=8) then
call WriteForm(\"Du skal indtaste et <I>telefon-nummer</I>\")
elseif (besked=\"\") then
call WriteForm(\"Den besked er <I>lidt</I> kort ... synes du ikke?\")
else
Set Mailer = Server.CreateObject(\"SMTPsvg.Mailer\")
Mailer.RemoteHost = smtpserver
Mailer.FromName = navn
Mailer.FromAddress = email
Mailer.Subject = besked
Mailer.BodyText = \"\"
Mailer.AddRecipient = nummer&\"@\"&smsserver, nummer&\"@\"&smsserver
if Mailer.SendMail then
response.write \"<HTML><BODY>Nu er der sendt en besked?</BODY></HTML>\"
else
call WriteForm(\"Der opstod en eller anden fejl\")
end if
Set Mailer = Nothing
end if
else
response.redirect \"sms.asp\"
end if
Sub WriteForm(ByVal ErrorStr)
response.write \"<HTML><BODY>\"
response.write \"<FORM ACTION=\"\"sms.asp\"\">\"
if not (ErrorStr=\"\") then
response.write \"<FONT COLOR=#FF0000 SIZE=7><B><BLINK>\"
response.write ErrorStr
response.write \"</BLINK></B></FONT>\"
end if
response.write \"<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=\"\"action\"\" VALUE=\"\"send\"\">\"
response.write \"Besked: <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"\"besked\"\" VALUE=\"\"\"&Server.HtmlEncode(besked)&\"\"\" SIZE=20 MAXLENGTH=30>\"
response.write \"Tlf-nummer: <INPUT TYPE=TEXT NAME=\"\"nummer\"\" VALUE=\"\"\"&nummer&\"\"\" SIZE=20 MAXLENGTH=30>\"
response.write \"<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"\"Send\"\">\"
response.write \"</FORM>\"
response.write \"</BODY></HTML>\"
End Sub
%>
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:24 #15
ARGH ikke ASP!!!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. juli 2001 - 20:25 #16
Det skal jo være i php!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:26 #17
Din kode er MEGET roddet!!!
Jeg har lige en side du skal se: http://www.delfs.dk/index.php?p=articles&id=8
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 20:29 #18
Følgende burde virke, det er dog ikke testet:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>SMSsender</title>
    <link href=\"SMSsender.css\" rel=\"stylesheet\">
</head>
<body>
<div align=\"center\"><h3>SMSsender</h3></div><br>

<?

// Sender email.
$sender = \"SMS <sms@udbyder.dk>\";
// Webmaster GSM number.
$webmasternummer = xxxxxxxx;
// SMS message length.
$maxmessagelength = \"345\";

if($action == \"send\"){
    if (strtolower($numb) == \"webmaster\") {$numb = $webmasternummer;}

    $numb = (($numb + 1)-1);
    $messagelength = strlen($message);

    if ($messagelength > $maxmessagelength) {echo \"<strong>Hov Beskeden er for lang!</strong>\";}
    elseif ($from == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet dit navn!</strong>\";}
    elseif($message == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet en besked!</strong>\";}
    elseif($numb == 0) {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet et tlf. nummer!</strong>\";
    } else {

    $prov = \"sms.mobilix.dk\";

    $email = $numb.\"@\".$prov;

    if ($numb == $webmasternummer) {$numb = \"Webmaster\";}

    if (!$prov==\"\") {

        $maxmsglen = 115;
        $i = 0;
        $tmpmsg = $message;
        $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);

        while ($tmpmsglen > $maxmsglen) {
            $msg[$i] = substr($tmpmsg, 0, $maxmsglen);
            $tmpmsg = substr($tmpmsg, $maxmsglen);
            $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);
            $i++;
        }

        $msg[$i] = $tmpmsg;
        $i++;
        $x = 0;

        while ($x < $i) {
            $tmpmsg = $msg[$x];
            $x++;
            mail(\"$email\", \"\", \" From: $from - $x/$i :$tmpmsg\", \"From: $sender\");
        }
        if ($i>1) {
            echo \"Beskeden er sendt til<strong>$numb</strong> in <strong>$i</strong> parts using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        else {
            echo \"Beskeden er sendt til <strong>$numb</strong> using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        echo \"<br><a href=\\\"$PHP_SELF\\\">Back</a>\";
    }
else {
?>

<script language=\"JavaScript\">
<!--
function check() {
document.SMS.charleft.value = <?=$maxmessagelength?> - document.SMS.message.value.length;
}
//-->
</script>

Kan <strong>kun</strong>sende beskeder til Teledanmark, Sonofon, Mobilix og Telia mobiltelefoner.<br>
Hvis du vil skrive til webmasteren s&aring; skriv &quot;webmaster&quot; Tlf. nummer feldet.
<form action=\"<?=$PHP_SELF?>?action=send\" method=\"post\" name=\"SMS\" id=\"SMS\">
    <table>

    <tr>
    <td>Telefon nummer:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"numb\" size=\"10\" maxlength=\"9\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Dit navn:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"from\" size=\"12\" maxlength=\"10\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Besked:</td>
    <td><textarea cols=\"30\" rows=\"5\" name=\"message\" onkeyup=\"check()\" onchange=\"check()\"></textarea></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Char. left:</td><td><input type=\"text\" name=\"charleft\" value=\"<?=$maxmessagelength?>\" size=\"3\" readonly></td>
    </tr>

    <tr>
    <td><input type=\"Submit\" value=\" Send SMS \"></td><td><input type=\"Reset\" value=\" Slet \"></td>
    </tr>

    </table>
</form>

<?
}
?>

</body>
</html>

(damn hader at skulle poste sådan nogle lange koder :-))
Avatar billede codebase Praktikant
06. juli 2001 - 22:56 #19
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>SMSsender</title>
    <link href=\"SMSsender.css\" rel=\"stylesheet\">
</head>
<body>
<div align=\"center\"><h3>SMSsender</h3></div><br>

<?

// Sender email.
$sender = \"SMS <sms@udbyder.dk>\";
// Webmaster GSM number.
$webmasternummer = xxxxxxxx;
// SMS message length.
$maxmessagelength = \"345\";

if($action == \"send\"){
    if (strtolower($numb) == \"webmaster\") {$numb = $webmasternummer;}

    $numb = (($numb+1)-1);
    $messagelength = strlen($message);

    if ($messagelength > $maxmessagelength) {echo \"<strong>Hov Beskeden er for lang!</strong>\";}
    elseif ($from == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet dit navn!</strong>\";}
    elseif($message == \"\") {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet en besked!</strong>\";}
    elseif($numb == 0) {echo \"<strong>Hov du har ikke skrevet et tlf. nummer!</strong>\";}
    else {

    if ((20100000<=$numb) and ($numb<=20169999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((20190000<=$numb) and ($numb<=20339999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((20400000<=$numb) and ($numb<=20409999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((20600000<=$numb) and ($numb<=20999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((21200000<=$numb) and ($numb<=21299999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((21400000<=$numb) and ($numb<=21499999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((21600000<=$numb) and ($numb<=21999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((22100000<=$numb) and ($numb<=22999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((23200000<=$numb) and ($numb<=23999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((24100000<=$numb) and ($numb<=24999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((25100000<=$numb) and ($numb<=25399999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((25500000<=$numb) and ($numb<=25599999)) { echo \"<b>$numb</b> er en Tele1 Kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    elseif ((25700000<=$numb) and ($numb<=25799999)) { echo \"<b>$numb</b> er en Tele2 kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    elseif ((25910000<=$numb) and ($numb<=25929999)) { echo \"<b>$numb</b> er en TelePassport kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon..<br><br>\"; }
    elseif ((26100000<=$numb) and ($numb<=26999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((27100000<=$numb) and ($numb<=27399999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((28100000<=$numb) and ($numb<=28899999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((29100000<=$numb) and ($numb<=29999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((40100000<=$numb) and ($numb<=40119999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((40130000<=$numb) and ($numb<=40219999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((40250000<=$numb) and ($numb<=40469999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((40500000<=$numb) and ($numb<=40999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((51100000<=$numb) and ($numb<=51399999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((51600000<=$numb) and ($numb<=51999999)) { $prov = \"sms.mobilix.dk\"; }
    elseif ((52200000<=$numb) and ($numb<=52299999)) { echo \"<b>$numb</b> Kan ikke sende beskeder til denne mobiltelefon.<br><br>\"; }
    else { echo \"<b>$numb</b> Kan kun sende beskeder til mobil telefoner p&aring; GSM netv&aelig;rket.<br><br>\";}

    $email = $numb.\"@\".$prov;

    if ($numb == $webmasternummer) {$numb = \"Webmaster\";}

    if (!$prov==\"\") {

        $maxmsglen = 115;
        $i = 0;
        $tmpmsg = $message;
        $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);

        while ($tmpmsglen > $maxmsglen) {
            $msg[$i] = substr($tmpmsg, 0, $maxmsglen);
            $tmpmsg = substr($tmpmsg, $maxmsglen);
            $tmpmsglen = strlen($tmpmsg);
            $i++;
        }

        $msg[$i] = $tmpmsg;
        $i++;
        $x = 0;

        while ($x < $i) {
            $tmpmsg = $msg[$x];
            $x++;
            mail(\"$email\", \"\", \" From: $from - $x/$i :$tmpmsg\", \"From: $sender\");
        }
        if ($i>1) {
            echo \"Beskeden er sendt til<strong>$numb</strong> in <strong>$i</strong> parts using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        else {
            echo \"Beskeden er sendt til <strong>$numb</strong> using <strong>$prov</strong>.<br>\";
        }
        echo \"<br><a href=\\\"$PHP_SELF\\\">Back</a>\";
    }
else {
?>

<script language=\"JavaScript\">
<!--
function check() {
document.SMS.charleft.value = <? echo $maxmessagelength; ?> - document.SMS.message.value.length;
}
//-->
</script>

Kan <strong>kun</strong>sende beskeder til Teledanmark, Sonofon, Mobilix og Telia mobiltelefoner.<br>
Hvis du vil skrive til webmasteren s&aring; skriv &quot;webmaster&quot; Tlf. nummer feldet.
<form action=\"<? echo $PHP_SELF; ?>?action=send\" method=\"post\" name=\"SMS\" id=\"SMS\">
    <table>

    <tr>
    <td>Telefon nummer:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"numb\" size=\"10\" maxlength=\"9\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Dit navn:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"from\" size=\"12\" maxlength=\"10\"></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Besked:</td>
    <td><textarea cols=\"30\" rows=\"5\" name=\"message\" onkeyup=\"check()\" onchange=\"check()\"></textarea></td>
    </tr>

    <tr>
    <td>Char. left:</td><td><input type=\"text\" name=\"charleft\" value=\"<? echo $maxmessagelength; ?>\" size=\"3\" readonly></td>
    </tr>

    <tr>
    <td><input type=\"Submit\" value=\" Send SMS \"></td><td><input type=\"Reset\" value=\" Slet \"></td>
    </tr>

    </table>
</form>

<?
}
?>

</body>
</html>
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juli 2001 - 23:00 #20
codebase > Var det ikke bare LIIIIDT nemmmere at sige 20100000>=$numb && $numb<=52299999
Avatar billede intersurf Nybegynder
07. juli 2001 - 21:38 #21
wizprod.com jeg syntes ikke helt den virker prøv selv og prøv at lave den så er pointne dine! codebase din vertion er simpelhen for onsvag!
Avatar billede czar Nybegynder
08. juli 2001 - 15:31 #22
... sig mig lige.. Hvem af jer har taget kursus i at læse? For delete knappen har i jo fundet, den må i have læst jer frem til hvor sidder...

<!--
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Copyright 2001 Dan Molberg
//
// Homepage: http://www.scaninvestor.com/PHPsource/
//
// E-mail: Webmaster@scaninvestor.com
//
// You may do what you want with this script as long as these lines remain.
// Usages of this script is the users responsibility not the author(s).
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-->

Desuden er det vist noget gammelt noget i har fat i der....

regards, cZar
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
18. august 2001 - 20:41 #23
.