Avatar billede sbbrandt Nybegynder
11. april 2009 - 23:49 Der er 16 kommentarer

Manglende pop-up ved isæt af usb nøgle.

Hvor retter man i Vista , når pop-up ved isæt af usb nøgle ikke kommer.
Avatar billede justrace Novice
11. april 2009 - 23:57 #1
Start>Standardprogrammer>Skift indstilling for automatisk afspilning, og der vælge hvad du vil have den skal gøre.
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 00:14 #2
står til spørg altid, men intet hjælper.
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 00:17 #3
Har du prøvet den nederste mulighed: Nulstil alle standardindstillinger?
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 00:20 #4
... og husk at klikke på gem-knappen. :)
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 00:20 #5
ja , men uden held, kan høre lyden når den isættes.
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 00:29 #6
Når den er sat i, kan du så se den under automatisk afspilning? Der står en liste nederst over enheder man har brugt der, og jeg kan se mine kameraer listet, og hvad der skal ske når de tilsluttes.
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 00:33 #7
nej der står ikke noget.
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 00:43 #8
Kan du se den i stifinder? Hvis, kan du så højreklikke og vælge automatisk afspilning? Er der sat mærke øverst i automatisk afspilning, "Brug automatisk afspilning ved alle medier og enheder" ?
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 00:52 #9
ja jeg kan se den i stifinder, men jeg kan ikke se det noget hvor jeg kan vælge automatisk afspilning, den ser ud som en alm. disk. / flytbar disk.
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 01:04 #10
Har du højreklikket på den?
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 01:04 #11
ja
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 01:22 #12
Så kan jeg ikke komme på mere... :(
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. april 2009 - 01:22 #13
tak for hjælpen.
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 01:26 #14
Selv tak, men vi fik det jo ikke løst, men fik da udelukket lidt for andre der måske kommer til... :)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2009 - 08:00 #15
det er vel ikke sådan at der er rod i dine drev bogstaver.

gå i kontrolpanel-administration-computeradministration-diskhåndtering.
prøv så at at sætte din usb dims i og se hvad bogstav den har - her kan du også ændre bogstav for den - højrekliks funktion.