Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
07. april 2009 - 15:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til trådløst netkort

Hej eksperter

Jeg har en IBM bærbar, og har lige formateret den. Jeg var så smart at jeg ikke skrev ned hvilket trådløst netkort der sad i, da jeg tænkte jeg bare kunne se listen på IBMs hjemmeside. Og det virkede også med alt undtagen det trådløst netkort, det viser sig at der er fire muligheder. Jeg har så downloadet drivere til alle fire og installeret dem. Men ingen af dem virkede til mit netkort. Findes der et program der kan finde navnet på mit netkort, eller bare finde driveren?

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede b-and Novice
07. april 2009 - 16:33 #1
Det kan du bruge dette program til - og der er også et link til producenten > http://manse9933.dk/sub/html/screenshot/everest_20.htm
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
07. april 2009 - 18:03 #2
Virker der også hvis hardwaren ikke er installeret?
Avatar billede b-and Novice
07. april 2009 - 18:08 #3
Nej programmet har jo svært ved at se en hardware som ikke er på maskinen…

Men har du haft PC'en skidt ad ifm. formateringen(?) og hvis ja hvorfor dog??

Eller er der noget jeg total misforstår??
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
07. april 2009 - 18:13 #4
Med installeret mener jeg. Om programmet kan analysere hardware der er tilkoblet, men ikke har drivere indstalleret?
Syntes screen shotet mindede meget om windows' enhedshåndtering, og vil bare være sikker.
Den bærbare har ikke været skildt ad!
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
07. april 2009 - 18:14 #5
Skal lige siges at jeg ikke har PC'en lige nu, ellers ville jeg bare have testet det selv.
Avatar billede b-and Novice
07. april 2009 - 18:17 #6
Det kan jeg svare ja til - det viser den installerede hardware ... både med og uden driver...
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
07. april 2009 - 18:28 #7
Okay, for i enhedshåndtering står den jo angivet som ukendt netwærks kontroller.
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
20. november 2009 - 13:25 #8
Ups... Har helt glemt tråden!
Smid et svar b-and!

- HKHGubbi
Avatar billede b-and Novice
20. november 2009 - 13:37 #9
Det havde jeg også - men det kommer her... *SS*