Avatar billede skadkaer Nybegynder
07. april 2009 - 12:54 Der er 2 kommentarer

Kan ikke se andre servere når jeg spiller

Hej eksperter.

Når jeg spiller diverse multiplayerspil over LAN kan jeg ikke se nogen af de servere som andre spillere har lavet. De andre spillere kan imidlertid godt se og joine de servere som jeg har lavet. Dette betyder at det altid er mig som skal starte en server, og hvis en anden kommer mig i forkøbet, kan jeg ikke lege med, fordi jeg ikke kan finde dennes server.

Er mit netkort sat forkert op?
Er det min firewall eller mit antivirusprogram som spiller mig et puds?
Eller er det måske noget helt andet?

Håber det er nogen som kan hjælpe mig!

På forhånd tak.

- Med venlig hilsen :-)
Avatar billede skadkaer Nybegynder
21. april 2009 - 09:07 #1
Er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe mig og vil indkassere de 200 point?
Avatar billede behrentzs Nybegynder
01. november 2010 - 15:05 #2
Meget muligt at du har en form for software der går ind og blokker for net discovery af en art.