Avatar billede dacman Nybegynder
06. april 2009 - 15:29 Der er 1 kommentar

Problemer med "ikke til-stede assistenten"

Hej derude.

Jeg har på min arbejdsplads en masse bøvl med at nogle brugere ikke kan bruge deres ikke til stede assisten. Det er udelukkende outlook 07 brugere det drejer sig om..

De får meddelelsen : Ikke til stede assistenten kan ikke vises, da serveren aktuelt er optaget. Prøv igen senere" Eller sådan noget i den stil... Hva kan det skyldes? Det er selvfølgelig exchange vi taler om, og computer er 100% opdateret..
Avatar billede dacman Nybegynder
07. april 2009 - 14:10 #1
Kan slet ingen hjælpe??