Avatar billede wackerdk Nybegynder
03. april 2009 - 15:12 Der er 4 kommentarer

Registrering af udlån ?? MRBS-like

Hej,

Jeg søger et system til at registrere udlån af diverse udstyr. hvor man kan book'e og registrere samt sende automatiske mailwarnings ved for sen aflevering.
Brugeri forvejen systemet MRBS til booking af rum og udstyr, men mangler en adviseringsfunktionalitet via email.

vh
Gert
Avatar billede superanden Nybegynder
03. april 2009 - 15:50 #1
har du overvejet outlook? Hvis du har kodet dine genstande ind der kan du tilføje dem til et møde under ressourcer. Der kan man ihvertfald nemt kode en extension som sender en mail ud når afleveringsfristen nærmer sig
Avatar billede supertekst Ekspert
03. april 2009 - 15:51 #2
I hvilken kontekst skal det ønskede system anvendes?
Avatar billede wackerdk Nybegynder
03. april 2009 - 20:05 #3
Ca. 10 administrationsmedarbejdere skal kunne oprette genstande og registrere periodisk udlån af samme på lånerens mailadresse.
Låner og udlåner får emails ved overskreden lånefrist.

Nemmest hvis det er et system der kan installeres på en linuxserver, som fx mrbs-systemet.
Avatar billede supertekst Ekspert
03. april 2009 - 20:46 #4
Udvikler kun systemer indefor Microsoft Office via VBA...