Avatar billede Slettet bruger
02. april 2009 - 18:56 Der er 2 kommentarer

vilken webhotel skal jeg vælge

vilket webhotel skal jeg vælge???
det skal bare være sådan at jeg kan uploarde min hjemmeside(html) og så dur den, det skal helst være gratis
Avatar billede mismis Nybegynder
02. april 2009 - 20:00 #1
jamen der findes da gratis webhotel udbyder
men de fleste har så også ofte flere former for restriktioner
plus de fleste ofte bedægger din side med indtil flere reklamer for dit og dat.

hvis jeg var dig ville jeg nok hellere betale de 11 kroner og 25 øre  det koster om måneden at have et 3 gigabyte webhotel hos one.com

de køre ret godt og har support på det hele og flere funktioner indbygget som du kan kalde.

så kan du også få registrert et domaine navn som du naturligvis har gennemtænkt

jeg har selv hørt med dem i flere år og har kun posiktivt at fortelle om dem.

De har også flere gange skrevet mail
Hej,  Harddiske er blevet billigere, så nu opgradere vi dit webhotel uden beregning.

så jeg klager ikke

og 11 kroner om måneden
det er 3 smøjer hvis du er ryger

Hygge

mis
Avatar billede it-dk Nybegynder
04. april 2009 - 15:50 #2
Hej

Du kan søge efter udbydere på www.hostindex.dk

Mender er jo mange "billige" udbyder idag på marked. Bruger selv f.eks. www.intergate.dk og en dyrere www.unitspeed.dk