Avatar billede Anfo_Ark Nybegynder
02. april 2009 - 14:10 Der er 2 kommentarer

Vedhæftede filer vises ikke i udskrift i outlook.

Hej

Når jeg udskriver en sendt mail, kan jeg ikke få outlook til at vise de vedhæftede filer på udskriften.

Jeg bruger Microsoft Outlook 2003. Mine kollegaer bruger derimod outlook ekspress og de kan godt få de vedhæftede filer frem i udskriften.

mvh Anders
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. april 2009 - 07:57 #1
1. Markér mailen, (ikke åbne den).
2. Klik på Filer > Udskriv > Sæt markering i feltet "Udskriv vedhæftede filer....."
Avatar billede Anfo_Ark Nybegynder
14. april 2009 - 09:03 #2
Tak for respons, men jeg søger ikke at udskrive de vedhæftede filer. Jeg skal bruge en udskrift af mailen, hvor der står hvilke filer der er vedhæftet. Nogen der kan hjælpe ??