Avatar billede Anfo_Ark Nybegynder
02. april 2009 - 14:10 Der er 2 kommentarer

Vedhæftede filer vises ikke i udskrift i outlook.

Hej

Når jeg udskriver en sendt mail, kan jeg ikke få outlook til at vise de vedhæftede filer på udskriften.

Jeg bruger Microsoft Outlook 2003. Mine kollegaer bruger derimod outlook ekspress og de kan godt få de vedhæftede filer frem i udskriften.

mvh Anders
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. april 2009 - 07:57 #1
1. Markér mailen, (ikke åbne den).
2. Klik på Filer > Udskriv > Sæt markering i feltet "Udskriv vedhæftede filer....."
Avatar billede Anfo_Ark Nybegynder
14. april 2009 - 09:03 #2
Tak for respons, men jeg søger ikke at udskrive de vedhæftede filer. Jeg skal bruge en udskrift af mailen, hvor der står hvilke filer der er vedhæftet. Nogen der kan hjælpe ??
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester