Avatar billede kbhob Nybegynder
02. april 2009 - 10:19 Der er 2 kommentarer

importere .pst til outlook

Hey

jeg sidder lige nu foran min egen personlige computer, som jeg ikke har brugt det seneste halve år. Jeg har haft en arbejdscomputer, som  jeg desværre er blevet nødt til at aflevere tilbage. nu til spørgsmålet:

jeg har gemt min .pst fil fra arbejdscomputeren på min eksterne harddisk og den vil jeg meget gerne have importeret ind på min personlige computer, men mapperne er ikke de samme, kontaktpersnerne er ikke de samme, er der noget jeg skal være opmærksom på, så jeg ikke kommer til at slette alt det der ligger i outlook før jeg importere?

vh Kbhob
Avatar billede kbhob Nybegynder
02. april 2009 - 10:29 #1
mit spørsmpl er altså om man kan synkronisere min nuværende personlige outlook med den gemte .pst fil?
Avatar billede strych9 Praktikant
12. april 2009 - 11:14 #2
Du kan godt importere en PST uden at overskrive det eksisterende indhold, hvis det er det du spørger om. Den vil spørge dig om hvad du vil gøre med dubletter.

Endnu mere skånsomt er at åbne PST'en som en privatmappefil. Gå til File -> Open -> Outlook Data File