Avatar billede ngr Praktikant
31. marts 2009 - 17:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af brugerid, passwords mv til ny comp

Har fået at vide, at jeg kan bruge export funktionen til det, og at jeg skal vælge Eksporter --> Eksporter filtil andet program, men jeg får mulighederne herunder,og det er vel ikke nogen af dem?

Fil med private mapper
Kommaseparerede værdier (DOS)
Kommaseparerede værdier (Windows)
Microsoft Access
Microsoft Excel
Tabulatorseparerede værdier (DOS)
Tabulatorseparerede værdier (Windows)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. marts 2009 - 18:10 #1
Du kan ikke overføre password til en anden computer....
Måske logisk nok, det ville da gå noget ud over sikkerheden.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. marts 2009 - 18:18 #2
Resten burde kunne overføres via: START - ALLE PROGRAMMER - MICROSOFT OFFICE - GUIDEN.....

Sikkert noget lignende, min MS Office er en gammel sag, så det er ikke sikkert det er helt det samme....
Avatar billede ngr Praktikant
31. marts 2009 - 23:32 #3
Det er vel egentlig ikke så logisk, for man kan jo ikke komme til at overføre uden at have adgang til computeren - og så er sikkerheden jo brudt.
Men jeg har fået at det kan lade sig gøre
Avatar billede vejmand Juniormester
31. marts 2009 - 23:40 #4
Der er også nogen som påstår at månen er lavet af en grøn ost, men det kniber lidt med beviserne.  :-)

Men håber du sender svaret herind, hvis det skulle lykkedes dig at overføre password. Jeg tror ikke på det....
Avatar billede vejmand Juniormester
31. marts 2009 - 23:44 #5
Med dette program kan du sikkert se brugernavn og password.
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Se under Secrets
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. april 2009 - 01:04 #6
NGR.
Du kan, hvis du benytter XP benytte Outlook Express til at importere kontoindstillinger fra din Outlook profil.
Det eneste du ikke får med, er dit password.
Disse oplysninger skal du have ved siden af.
Du kan samtidig importere alle dine mails og din adressebog fra Outlook profilen.
Herefter kan du eksportere alle oplysninger til filer, som du kan anvende igen og igen.
Password kan altså ikke eksporteres.
/ptj_11
Avatar billede ngr Praktikant
01. april 2009 - 01:16 #7
Jeg har svært ved at se, hvad det her har at gøre med månen og en grøn ost
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2009 - 15:54 #8
Kunne du bruge SIW?
Avatar billede ngr Praktikant
07. april 2009 - 15:39 #9
Jeg fandt en anden løsning - men jeg skal bruge et svar til points
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2009 - 16:04 #10
Må vi høre løsningen?  :-)
Avatar billede ngr Praktikant
07. april 2009 - 18:41 #11
Fandt password  :-)