Avatar billede sprinter Nybegynder
30. marts 2009 - 21:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slettede MS exchange konto - mangler nu mails og adressekartotek

Hej

Jeg har vist dummet mig gevaldigt... Skulle hjælpe en person der havde sin personlige pc tilknyttet et firma og brugte en exchange server konto til afsend/modtag posten. Samarbejdet sluttede nu og jeg slettede blot hans Konto da jeg i forvejen havde oprettet en "almindelig" Konto til internetudbyder.

det er var vist en forkert rækkefølge for jeg skulle vist blot have importeret mails fra Microsoft exchange serverer-kontoen over til den almindelige.
Manden mangler nu sine mails og sit adressekartotek og jeg har søgt og fundet en OST fil der er ligger fra netop det tidspunkt jeg ændrede på.

Kan den importeres ind i outlook eller hvordan får manden nu adgang til sine gamle mails og sit gamle adressekartotek?

Han bruger Outlook 2007

Jeg vil være meget taknemmelig for noget hjælp her
Avatar billede ptj_11 Forsker
31. marts 2009 - 00:20 #1
Du burde kunne importere indholdet fra ost-filen, men hvis det ikke virker, så må du sætte hans konto op til at kunne køre offline, og så bytte ost-filen ud med den gamle, som du naturligvis starter med at kopiere over i en anden mappe.
En af metoderne burde virke.
Ellers er der også vejen omkring et genskabelsesprogram, der kan genskabe de slettede filer og mapper.
Her skal du selvfølgelig passe på, at området på HDD ikke bliver overskrevet i mellemtiden, da det giver den bedste chance for en brugbar genskabelse.

/ptj_11
Avatar billede sprinter Nybegynder
31. marts 2009 - 08:06 #2
Det vil jeg prøve og tak for svaret :-)
/Anette
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. maj 2009 - 21:42 #3
Hvordan er det gået. Har du fået det til at virke?
/ptj_11