Avatar billede erikborrits Nybegynder
30. marts 2009 - 21:46 Der er 3 kommentarer

Fejl ved opstart

Jeg har en fujitsu/siemens pc der et par år gammel. Nu nægter den at starte, lige pludselig... Nå jeg tænder for den, så går den efter kort tid hen til sort skærm, og skriver så fejlindlæsning af harddisk, tryk ctrl plus alt for at genstarte. Nogen der ved om min pc står til at frelse fra skrotning :-)?(ps: det er en labtop)...
Avatar billede Slater Ekspert
30. marts 2009 - 22:18 #1
Beskrivelsen af denne kategori:

"Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer."
Avatar billede kasperwood Nybegynder
31. marts 2009 - 16:58 #2
Du kan muligvis redde den ved at ændre i bios
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2009 - 10:39 #3
kasperwood - viperine gør opmærksom på at kategorien er forkert, så det er ikke smart at hjælpe :)