Avatar billede Dorphern Nybegynder
30. marts 2009 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Webhotel til 2DChat

Hej Mennesker :)

Jeg har en 2DChat, jeg gerne skal have et bedre webhotel til.
Det jeg har nu bliver langsomt når der kommer for meget trafik på siden.

Så jeg kunne godt tænke mig om i kender til at sted der kan klare en masse trafik uden at blive langsom og stadig er til at betale (mindre end 40 kroner om måneden).

Jeg har kigget lidt på Danhost.dk men ved ikke helt? Nogen der kan komme op med noget bedre ? :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2009 - 00:48 #1
Skal det være billigt og i dk, så har jeg gode erfaringer med surftown og unoeuro
Avatar billede folmani Nybegynder
01. april 2009 - 09:25 #2
Hvor meget trafik har du brug for? Og er det et enkelt eller flere domæner?
Avatar billede Dorphern Nybegynder
01. april 2009 - 12:42 #3
Det er et domæne, men jeg ved ikke helt hvor meget trafik jeg har brug for da jeg ikke rigtig kan se hvor meget jeg bruger hos min nuværende host.

Og da jeg henter mange af mine filer igennem flash.

Men den skal kunne klare, at der sidder 20-40 mennesker og loader samme side hvert sekund, med ca 5 database kald.