Avatar billede tovborg Nybegynder
30. marts 2009 - 10:38 Der er 1 kommentar

Hvordan får jeg vist min video playlist på hjemmesiden?

1. playlist.xml er lavet og ligger på hjemmesiden
2. player-viral.swf samt swfobject.js ligeså.
3. video.flv filerne ligger der også.

Så lang så godt. Når jeg åbner siden, får jeg playerne frem og kan afspille videoerne, men jeg skal trykke på "næste" knappen på playerne for at se næste video. Jeg får ikke vist playlisten på siden.

Umiddelbart virker playlist.xml jo, men jeg vil godt have den vist på siden.

Hvad gør amatøren her galt, sikker noget med at jeg ikke får kaldt playlist frem på siden og defineret den?

Jeg bruger playerne fra. http://www.longtailvideo.com/players/
og har prøvet setup wizard og hentet html koden og sat ind på siden:
-----------------------------------------------------------------
        <p id='preview'></p>

<script type='text/javascript' src='swfobject.js'></script>
<script type='text/javascript'>
var s1 = new SWFObject('player-viral.swf','player','400','300','9');
s1.addParam('allowfullscreen','true');
s1.addParam('allowscriptaccess','always');
s1.addParam('flashvars','file=E:/ny_gp_hjemmeside/FLV_SM_09_video/playlist.xml');
s1.write('preview');
</script>

-----------------------------------------------------------------

Håber I kan hjælpe:-)
Avatar billede tovborg Nybegynder
01. april 2009 - 14:10 #1
Hej Alle, Jeg har løst problemet selv:-)