Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2009 - 02:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

webhotel med backup

Hvilke webhoteller tilbyder backup med mulighed for, at man kan få filerne tilbage, hvis man selv sletter dem. Altså ikke hvor backup kun bruges ved nedbrud på serveren?
Avatar billede folmani Nybegynder
01. april 2009 - 09:34 #1
Reetablering af individuelle data tilbydes i vores Erhvervs-produkter: http://surftown.dk/webhotel-erhverv

Jeg vil næsten tro at Scannet og Dandomain også tilbyder det i nogle af deres pakker.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 11:32 #2
Der skal være god plads over 300 GB
Avatar billede folmani Nybegynder
01. april 2009 - 11:36 #3
Hvor meget plads taler vi om? og har du et budget også?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2009 - 03:58 #4
Ved det ikke præcis men mellem 300-400GB, men nok nærmere 400GB. Budget er omkring 3-4000/mdr
Avatar billede tarraq Nybegynder
02. april 2009 - 16:31 #5
Hej,

Er det en storage løsning du er ude efter, eller et "webhotel" med den mængde plads?
Jeg vil skyde på at alle hosting firmaer vil finde en fil frem til dig hvis du vil betale for det ;)

Personligt ser jeg ikke noget problem i at restore en mappe f.eks., hvis du har slettet noget vigtigt. Så længe det ikke er 3 gange om ugen ;)

Mvh,
Michael
---
http://www.apto.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 20:55 #6
lukker