Avatar billede vilmand Nybegynder
26. marts 2009 - 22:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne outlook 2007

Hej alle...

jeg kan ikke åbne Microsoft Office Outlook 2007.

den skriver dette
------------------------------------------
Microsoft office outlook kan ikke strates. outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes. der opstod en uventet fejl. MAPI kunne ikke indlæse informationstjenesten msncon.dll. kontroller at tjenesten er korrekt installeret og konfigureret.
------------------------------------------

Kan nogle hjælpe mig???

PS. i må også godt skrive mig en mail på c-vilmand@hotmail.com
27. marts 2009 - 06:49 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

-------

HAR det virket ?
Avatar billede vilmand Nybegynder
27. marts 2009 - 09:42 #2
Ja det virker på min bærbar der kører med xp
men ikke på min stationær der kører med vista
Avatar billede vejmand Juniormester
27. marts 2009 - 16:27 #3
Prøv: Højreklik på Outlook-ikonet -> Kør som administrator
Avatar billede vilmand Nybegynder
27. marts 2009 - 19:09 #4
har prøvet men det virker ikke
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 19:10 #5
Du kan prøve at slette (eller omdøb)
C:\brugere\% dit brugernavn %\AppData\Local\Microsoft\Outlook\extend.dat og starte med en frisk brugerprofil. Bemærk det er en skjult fil, så din stifinder skal være indstillet til at vise skjulte filer
Avatar billede vilmand Nybegynder
27. marts 2009 - 19:10 #6
Har fundet ud af det...

jeg skulle bare installere filen msncon.dll som er MSN/outlook conector
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 20:02 #7
Som er et stykke crap du dybest set kun har behov for hvis du har konfigureret en MSN/hotmail account ! hvis du ikke har det, hvorfor så installere det ?
Avatar billede vilmand Nybegynder
27. marts 2009 - 20:20 #8
jamen for det første var det altså det den manglede for at kunne strate og for det andet så har jeg en hotmail
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 20:30 #9
Men stadig kun nødvendigt hvis du henter din hotmail med Outlook
Avatar billede vilmand Nybegynder
27. marts 2009 - 20:37 #10
Ja men det er jo også det jeg skal