Avatar billede samolon Nybegynder
25. marts 2009 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

se samme mail på begge mine pc,er

Jeg er indehaver af en hjemmepd og en arbejdspc, hvor min e-mail - outlook er sat op på dem begge. Nu er det sådan at hvis jeg åbner mine mail på job, kan jeg ikke se dem når jeg kommer hjem på min maskine her hjemme.
hvordan går jeg så når jeg åbner min indbakke på arbejde - at den ikke "tømmer bakken" det er svært at forklare, men det er sådan at jeg gerne vil kunne se alle mail på min hjemmemaskine, også dem jeg har åbnet en gang på arbejdsmaskinen.
Avatar billede zekedk Novice
25. marts 2009 - 19:32 #1
Kører i med en microsoft exchange server på arbejde?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2009 - 19:33 #2
Gør dette på din arbejds-PC:
http://www.pchjaelp.com/artikel.php?id=3
Avatar billede bdf Mester
25. marts 2009 - 19:35 #3
Hejsa :)

Åbn Microsoft Outlook / Funktioner / Kontoindstillinger / Dobbeltklik på din mail konto / Flere indstillinger / Avanceret / Marker "Gem kopi af meddelserne på serveren" og marker "Fjern meddelse fra serveren efter" sæt den til f.eks. 7dage.

Forsat go aften :)
Avatar billede samolon Nybegynder
25. marts 2009 - 19:42 #4
tusind tak for hurtig, gode og brugbare svar.
også god aften ønskes herfra
25. marts 2009 - 20:21 #5
PS: Hvis du opretter besvarelser/nye E-mail vil de ikke være synligt i den anden PC's [Sendt Post].
(Eller er der et trix ?)
Avatar billede samolon Nybegynder
25. marts 2009 - 20:40 #6
nej men det er ofte jeg ikke lige har tid eller lyst til at besvare mine mail når jeg er på job - så er det nødvendigt jeg kan se de samme mail når jeg kommer hjem - svarene gør det ikke så meget med