Avatar billede diddr Nybegynder
25. marts 2009 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Lyd

Hej.

Min lyd gider ikke at virke, den siger jeg skal installere en lydoutputenhed? Er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak.

Hilsen Didde
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 17:16 #1
Hej..
først må jeg lige spørge til :

1.Hvilken styrer system bruger du ?

2.ved du hvad dit lydkort hedder ?

3.Hvilken computer/model er din computer ?
Avatar billede haverslev Novice
25. marts 2009 - 17:18 #2
Har den virket tidligere ?

Er det en nyinstalleret pc, hvis ja, er der så installeret div. drivere igen ?

Hvis det har virket, så prøv
Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfor Enheder til Lyd osv...
H-klik på dit lydkort og vælg fjern
Genstart pc`en og lad den selv finde og installere enhederne igen
Avatar billede diddr Nybegynder
25. marts 2009 - 19:02 #3
Hey..

I er nogle genier..! 1000 tak :D

Kram Didde
Avatar billede haverslev Novice
25. marts 2009 - 19:14 #4
Selv tak :)
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)