Avatar billede jesper_n Novice
21. marts 2009 - 15:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nem måde at finde mapper i Outlook, når man skal flytte mails

Jeg arbejder i Outlook 2003 og i Outlook 2007. Jeg søger en funktion eller et 3.parts program, der gør det lettere at flytte mails til mapper. Eller rettere gør det lettere at finde den mappe, som man gerne vil flytte en eller flere mails til. Jeg har mange mapper og i mange niveauer. Når man f.eks. vælger Flyt til funktionen via CTRL+SKIFT+V, så savner jeg en funktioner, hvor jeg kan finde den mappe, som jeg gerne vil flytte til, f.eks. ved at skrive "press*", og så kommer alle mapper, der hvor de angivne ord indgår.

Er det en funktionalitet, der findes i Outlook 2003 eller 2007?
Er det en funktionalitet, som man kan skabe via en makro el.lign.?
Er det en funktionalitet, der kan løses via et 3.parts program?

På forhånd tak!

m.v.h.

Jesper
Avatar billede supertekst Ekspert
21. marts 2009 - 15:10 #1
Har haft Outlook-mapper involveret i flere systemer, som jeg har konstrueret via VBA. Så det skulle være muligt.

Arbejder i Office2003
Avatar billede giweo Juniormester
21. marts 2009 - 17:49 #2
Hej

Hent programmet "OutBack" (gratis i 15 dage)

Det flytter nelt alle mapper, e-mail, kontoindstillinger - ja ALT

http://www.brothersoft.com/e-mail/e-mail_backup/outback_plus_21881.html
Avatar billede jesper_n Novice
21. marts 2009 - 18:21 #3
Hejsa

Jeg skal ikke gemme andre steder eller flytte væk fra min Oulook. Det handler om nemt at finde de mapper, der er i min Outlook, så jeg kan flytte mails fra Indbakke ud i et stort system med flere hundrede mapper.

Når jeg læser om OutBack, så virker det ikke som om den kan løse det problem.

- jesper
Avatar billede giweo Juniormester
21. marts 2009 - 19:17 #4
undskyld - troede su ville flytte mails/mapper til en Outlook på en anden PC

Kunne det så ikke være en løsning, at oprette en række "regler" der så automatisk med send/modtag, putter mail i de rigtige mapper med det samme ??

Og reglerne, kan du så sikkerhedskopiere med føromtalte program
Avatar billede jesper_n Novice
21. marts 2009 - 19:25 #5
Jo, jeg har 50-100 regler, der gør det. Men derudover har jeg 100-200 daglige mails, hvor en række af disse skal gemmes i forskellige mapper. Og det er system til nemmere at finde den konkrete mappe, jeg leder efter.

- jesper
Avatar billede jesper_n Novice
05. januar 2015 - 08:56 #6
Problemet er løst med en fed VBA-makro.