Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 17:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Sjovt" Outlook Express/Excel problem.

Hej!

Jeg har en ven, der har et lille problem med Excel regneark/Outlook Express.
Hvis der modtages et Excel regneark, via Outlook Express. Og man så vælger at åbne det i Outlook Express, og ikke gemme det først. Så åbner Excel godt nok, men regnearket åbner ikke. Hvis vi så åbner "joblisten", så kan vi se at Excel køre, og 2 stk. Outlook Express der ikke svare.
Når vi så lukke Joblisten, så åbner regnearket.
"Sjovt" problem, ik?
Vi har scannet computeren for div. Spyware m.m.
Vi har også prøvet at geninstallere Outlook Express (højreklik på filen MSOE50.inf og vælg installer). Og vi har også kørt en "SFC.exe /Scannow", og sidst men ikke mindst, så har vi prøvet at geninstallere Office 2007 uden at der er noget der har hjulpet.
Nogen gode idéer?

Mvh.
d.Buus
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 17:37 #1
Hvilket Anti-virus program kører din ven med?
Måske det er den der laver ravage...
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 17:58 #2
AVG 8.0

Håber godt nok ikke at det er det der er problemet, for computeren gik kond da de kørte med YouSee Sikkerhedspakken.
Så det kunne sgu være sjovt hvis det var antivirus-programmet der gør det ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 18:24 #3
Jeg tænkte faktisk på AVG straks jeg læste dit spørgsmål.
Jeg har flere gange set, at den laver ravage sammen med e-mail programmer med vedhæftede filer.
Jeg kan ikke garantere noget, men det er ihvertfald en mulighed...
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 16:13 #4
Nu har jeg lige prøvet at afinstaller AVG, men det hjalp ikke noget.
Nogen nye idéer?

Mvh.
d.Buus
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2009 - 18:59 #5
Problemet er løst, ved at afinstaller Office med, Revo Uninstaller.
Og derefter installer Office igen.