Avatar billede bakkk Nybegynder
15. marts 2009 - 11:53 Der er 2 kommentarer

Ekstern harddisk - kode

Hej

Nogen der kan anbefale en lille ekstern harddisk, hvor der enten er mulighed for at sætte en kode, ligesom man har på sin pc, eller hvor der er mulighed for at låse den med nøgle eller lign?

Samtidig er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg kan sætte en kode på en almindelig ekstern harddisk, som ikke er lavet med denne funktion?
Avatar billede aners Nybegynder
15. marts 2009 - 12:00 #1
Kig på TrueCrypt: http://www.truecrypt.org/
Avatar billede bakkk Nybegynder
15. marts 2009 - 17:58 #2
Der vil ikke være nogen form for styresystem på den eksterne harddisk.

Vil bare gerne kave mulighed for at sætte simpel kode ligsom som ved login på computer