Avatar billede qasvend Nybegynder
14. marts 2009 - 21:58 Der er 8 kommentarer

problem med modtagelse af mail i outlook express

Jeg har ca 1oo mailadresser i mit kartotek.Og nu er der pludselig 3 af dem der går direkte i mappen slettet mail.Hvad er der galt.Og hvad kan jeg gøre ved det.Det er jo ikke altid man lige for tjekket den mappe.Så ville være glad for lidt hjælp
Jeg kører med Vindows XP Pro med alle opdateringer
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2009 - 22:31 #1
Prøv: Funktioner -> Meddelelsesregler -> Post

Se om der evt er oprettet en regel der laver ravage....
Avatar billede qasvend Nybegynder
14. marts 2009 - 22:35 #2
Det har jeg lige prøvet.Det gav ikke noget resultat
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2009 - 22:41 #3
Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)

Prøv evt. at slette kontoen, og så oprette den igen...
Avatar billede qasvend Nybegynder
14. marts 2009 - 22:46 #4
Ok det skal jeg huske er ny her
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 00:06 #5
Har du prøvet at slette kontoen, og så oprette den igen?
Avatar billede qasvend Nybegynder
15. marts 2009 - 09:12 #6
Har jeg prøvet ingen resultat.Har også prøvet at afindstalere programmet.Ingen resultat
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 09:57 #7
Har du et Anti-virus program kørende, som måske er problemet? Eller et spamfilter?
Avatar billede qasvend Nybegynder
15. marts 2009 - 10:20 #8
Jeg har prøvet at deaktivere det samt firewall.Det var også negativt.Så har jeg prøvet Incredimail.Der var problemet der ikke.Heller ikke i office outlok.Så jeg giver snart op og bruger incredimail istedet