Avatar billede bakkk Nybegynder
14. marts 2009 - 21:19 Der er 6 kommentarer

designer bærbar

Jeg har set på bærbare. Mange af dem ser ud til at være billig plastik.

Jeg skal bruge en bærbare til kontor og internet brug.

Den må gerne have indbygget mobilt bredbånd samt dvb-t, men er ikke et krav.

Hvad ville I anbefale af bærbare, hvor designet er I top. Pris max omkring 10.000.

Gerne en super cool designer bærbare
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. marts 2009 - 21:32 #1
Nu er holdningen til design ibdividuelt - så hvad du og jeg synes er pænt er nok ikke det samme. Men jeg har noteret mig følgende nyere maskiner, som alle skiller sig ud:

Macbook Pro
Lenovo X301
Dell E6400
Dell studio XPS
Alienware (over dit budget + skal bestilles i UK)
HP2140 (mininote)
Asus Eee 1008HA
Asus Eee 1002HA

...Samsungs nye X360 er tynd, men jeg synes dens plast er for billigt. Er heller ikke imponeret over Acer eller HPs nyeste serier når vi taler moderne design. Nogle af Acers nyere modeller til spil er specielle, men klart rettet mod gamer-markedet med blink og lys.

Det var mine bud, men det betyder en del om du leder efter en 18,4" eller en 10" :-)
Avatar billede bakkk Nybegynder
14. marts 2009 - 21:54 #2
Jeg synes macbook er meget lækker, men den starter fra 14K.

Jeg keder efter en som er minimum 13", men helst gerne 15" eller endnu bedre 17"
Avatar billede bakkk Nybegynder
14. marts 2009 - 21:54 #3
Jeg synes macbook er meget lækker, men den starter fra 14K.

Jeg keder efter en som er minimum 13", men helst gerne 15" eller endnu bedre 17"
Avatar billede aners Nybegynder
15. marts 2009 - 14:59 #4
Macbook starter ved ca 8000, de 14.000 du nævner, er prisen på Macbook Pro. Hvis 13" er fint, og budgettet hedder 10.000, så kig på en Macbook (ikke Macbook Pro) :)
Avatar billede bakkk Nybegynder
15. marts 2009 - 17:28 #5
Kigger også på en macbook.

Vil gerne have andre indput til pc´er inden jeg investere i en. Gerne nogle som har større skærm fx 15" eller 17"
Avatar billede bakkk Nybegynder
15. marts 2009 - 17:29 #6
Kigger også på en macbook.

Vil gerne have andre indput til pc´er inden jeg investere i en. Gerne nogle som har større skærm fx 15" eller 17"