Avatar billede bakkk Nybegynder
14. marts 2009 - 21:11 Der er 1 løsning

Aldi pc

Jeg har ikke så meget forstand på computere, så jeg spørger lige.

Aldi har tilbud på denne medion bærbare:

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_12/OFF01.SHTML

Hvad mener I om den? Er det et godt køb? Den skal anvendes til kontor og internet brug.

Lige et par spørgsmål om den:

1) Hvad tror I den vejer? Kan ikke finde indfo om det.

2) Jeg bruger en del mobil bredbånd? Kan I se om der er indbygget mobil-bredbånd, så jeg slipper for USB-dongle?

3) Hvis jeg søger på samme model på nettet kan jeg se, at nogle af de engelske sider har skrevet, at det var med blue-ray. Men dette står der ikke noget om på aldi´s hjemme side. Nogen af jer, der kan gennemskue om det er med blueray?

Håber på jeres feedback
Avatar billede bakkk Nybegynder
14. marts 2009 - 21:14 #1
lukker - dobbelt post