Avatar billede hallelujah Nybegynder
05. juli 2001 - 01:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback af PengeGratis

Hvad synes i om http://www.tjenpengegratis.subnet.dk? Er der nogle fejl? Hvordan er layoutet? Har i forslag til links? Jo mere i kommer med jo gladere bliver jeg :-)
Avatar billede plexx Nybegynder
05. juli 2001 - 01:10 #1
lidt for lyseblå
Avatar billede plexx Nybegynder
05. juli 2001 - 01:11 #2
kedeligt design
for mange reklamer
Avatar billede kee.... Nybegynder
05. juli 2001 - 01:11 #3
Jeg ville nok overveje at få et domæne

fx hos fuckingbrilliantidea.dk *griner* (den var intern)

Jeg syns der mangler lidt \"kanter\" på sitet.. den kraftige blå.. hvis den skal være så kraftig.. er for stor kontrast til den hvide baggrund syns jeg...

chart.dk og halløjse nede for neden ser ldt klumpet ud..

ellers ligner det meget en standard side.. lidt kedelig...

det ser lidt forvirrende ud med de blå menuer der er forskudt fra hinanden...

Desuden syns jeg du skal beholde højre menu når du går ind på de forskellige ink.. det ser mærkeligt ud at den forsvinder når du klikker på fx kontakt..

That\'s it for me.. jeg er træt :o)

Avatar billede plexx Nybegynder
05. juli 2001 - 01:13 #4
Når man går ind i kontakt er der tilføjer nogle mellemrum i boksen besked
Avatar billede plexx Nybegynder
05. juli 2001 - 01:15 #5
Når jeg bruger Tilføj nyt link kommer der ikke nogle nye links :-(
Avatar billede plexx Nybegynder
05. juli 2001 - 01:16 #6
Eller er det godt at der er så mange links
Avatar billede kee.... Nybegynder
05. juli 2001 - 01:19 #7
plexx

linket skal de selv tilføje.. det er bare lavet med formmail :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
05. juli 2001 - 01:22 #8
Hvis du lige tittelurer i koden :o)
Avatar billede ricky1 Nybegynder
05. juli 2001 - 09:33 #9
Jeg synes du skulle fylde den lidt mere ud til kanterne allá www.echoecho.com/dk
og så alle de reklamer i siden der det er ikke for smart prøv noget javascript der kun viser éen af de reklamer eller måske en cookie med hvad folk er intereseret i også vis de reklamer der passer
Avatar billede pyhta Nybegynder
13. juli 2001 - 18:15 #10
Alt for blå! Prøv at lave nogle rammer til de forskellige overskrifter.Måske i en kongeblå agtig ting.Det vil heller ikke efter min mening gøre noget hvis du valgt en svag grå baggrund, den hvid skriger alt for meget med den lyseblå.
Skriften med hvid er ok.Men du skal nok tænke på at ligge en kasse i en lidt lysere blå bag dine links så der er lidt orden på din side.
Håber ikke jeg har taget modet fra dig men du bad om kritik og det fik du.  :-)
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. juli 2001 - 19:29 #11
Hvis du synes tucows.com er fed så thumbs up. Hvis du synes den er røvkedelig så må jeg tilstå at din minder meget om den. Brug kasser og rammer. Det holder styr på designet og øger overskueligheden. Den blå farve er for hidsig. Find en mere dæmpet. Symetrien er ikke god. Det ville pynte hvis dine vandrette bjælker var ud fra hinanden. Alle du hits-sites du har angivet giver ingen hits...men det kan du jo selv se i dit statistik program. De ser dumme ud, og især fordi de er placeret oven i hinanden. Smid dem over under alle dine bannere fra tradedoubler og danban (de to firmaer skal du nok blive træt af). Mere får man ikke for 60 point :-) Held og lykke med siden =)