Avatar billede k_skriver Juniormester
11. marts 2009 - 21:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte kontooplysninger fra Outlook 2003 til Outlook Express

Hej,

Jeg vil gerne have flyttet min mailkonto til Outlook Express i stedet for Outlook 2003, hvor jeg har den i dag.

Har fundet ud af at Express desværre ikke kan importere .pst-filer, men der må kunne findes en løsning.

mvh
)KS(
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2009 - 22:35 #1
Her er guiden til Outlook 2007, jeg tror det er det samme med Outlook 2003: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100799171030.aspx
Avatar billede k_skriver Juniormester
16. marts 2009 - 21:58 #2
Hej, Det er faktisk 2007 jeg skal flytte fra :-) Men jeg får dialogen 'Der blev ikke fundet andre e-mail-konti'.

Nogen tips til hvordan jeg kan eksportere en aif-fil fra Oulook 2007 (som ligner det format Outlook Express kan importere)

Meddelelserne har jeg fået importeret vha. guiden - takker!

Mvh
Kristian Skriver
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 23:11 #3
Jeg tror desværre ikke du kan eksportere til en iaf-fil (ikke aif) fra Outlook.
Det burde nu ikke give problemer at importere fra Outlook, er du sikker på du følger beskrivelsen i linket?
Ikke fordi jeg ikke tror dig, det burde bare funke.  :-)
Avatar billede k_skriver Juniormester
17. marts 2009 - 17:13 #4
Hej,

Jeg fandt ud af at jeg kunne logge på min udbyders hjemmeside og se mine konto/login oplysninger. Så kunne jeg nøjes med at importere meddelser og kontaktpersoner.

Vejmand - Smid et svar!

)KS(
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 17:26 #5
Oki, godt du fik det fikset. :-)