Avatar billede flemon Nybegynder
11. marts 2009 - 11:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg får fejl 0x8000405 ved send/modtag!

Hej.

Vi kobler på til en exchange server i vores firma, og jeg har sat min kollegas outlook op til at sync. med denne.

Det virker upåklageligt fra alle andre maskiner end lige hans bærbare.

Når han sender og henter får han følgende fejl "0x80004005 handlingen lykkedes ikke". Den sender og henter fint, men kommer med denne fejl til slut.

Hvad kan det skyldes? Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget brugbart. De fleste steder foreslår de nogle ændringer på exchange serveren, men dette er der ikke mulighed for, og heller ingen grund til da det virker fint fra alle andre.

Han kører Outlook 2003.
Avatar billede Little Helper Seniormester
11. marts 2009 - 11:39 #1
jeg er ikke helt sikker på denne fejl, den fejl koden du skriver er
koden for plads mangel, det skader ikke så prøv at komprimere mapper i outlook (kan ikke huske hvor den er i outlook sikkert under funktioner ) men tror fejlen forsvinder.

Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede flemon Nybegynder
11. marts 2009 - 12:45 #2
Det hjælper ikke. Jeg gider ikke rode med det mere. Jeg lukker den her.