Avatar billede tuidoi Nybegynder
10. marts 2009 - 23:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bedste gratis webhotel?

Hej

I må meget gerne poste ind hvor man kan oprette gode gratis webhoteller til lige at prøve nogle små hjemmesider af på :)

Jeg er igang med at lave noget jsp, men regner ikke med at nogle af disse gratis kan håndterer dette, men dette er heller ikke et krav. bare det kan håndterer php og html er det helt fint.

-Helst nogle uden reklamer på.

På forhånd tak!
Avatar billede showsource Seniormester
10. marts 2009 - 23:48 #1
Avatar billede tuidoi Nybegynder
11. marts 2009 - 00:56 #2
Men så skal jeg ved siden af betale for et domæne?

Jeg tænkte på et sted hvor både domæne og webhotel er gratis ligesom det engang var for 1go.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
11. marts 2009 - 01:09 #3
Rettelse det jeg mente med gratis webhotel er et lille webhotel med et lille subdomæne hvor jeg kan lige nogle små hjemmesider op. Og hvor det hele skal være gratis.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
11. marts 2009 - 01:12 #4
fandt et på Frac.dk er dette et okay sted eller?
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 21:30 #5
Jeg startede ud på frac.dk dengang jeg begyndte at programmere selv. Det er et udemærket sted :)
Avatar billede folmani Nybegynder
12. marts 2009 - 16:26 #6
Hvorfor skal det være gratis? Er der ikke noget med at man får hvad man betaler for ;-)
Avatar billede mall Nybegynder
12. marts 2009 - 16:33 #7
folmani: Hvis man kun lige er startet er det lidt dyrt at betale 3-400 kr om året for at "lege" :P
Avatar billede folmani Nybegynder
12. marts 2009 - 16:36 #8
hmmmm, naturligvis ikke helt enig ;-)

Hvis du bruger koden SETUP får du gratis oprettelse - så kan jeg ikke gøre det bedre!
Avatar billede mall Nybegynder
12. marts 2009 - 16:40 #9
Haha, nej.. Det jo klart.. ;D

Tsk tsk.. hvorfor var der ingen der skrev den kode til mig for et par år siden ? :P
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
13. marts 2009 - 21:50 #10
Mon ikke du kan finde et sted eller to på http://gratishotel.dk/ der kan hjælpe dig?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
13. marts 2009 - 22:11 #11
http://dinhost.net de har endag lige fået ny server...
Avatar billede tuidoi Nybegynder
15. marts 2009 - 00:09 #12
Tak for alle jeres forslag.. Jeg oprettede som sagt et på frac og det er egentligt ganske udemærket til nogle små test.

Grunden til det skulle være gratis er fordi jeg allerede har et på surftown, men den side gider jeg ikke lave alle mulige test på..

ohhelpme, michaelkjaersgaard og showsource lig alle et svar, så deler jeg dem imellem jer..
Avatar billede folmani Nybegynder
16. marts 2009 - 14:12 #13
Måske lidt off topic, men hvorfor laver du ikke test på et subdomæne på Surftown?