Avatar billede kirstennoes Nybegynder
08. marts 2009 - 17:44 Der er 4 kommentarer

spørgsmål ang. yahoo.dk

Jeg har haft yahoo mail, men har modtaget mail om yahoo lukkes ned og at jeg skal gemme alt et andet sted fordi den lukker 31marts.
Jeg har fortalt det til andre og de synes ikke det kan passe.
Men der står Yahoo Briefcase lukker?
Er der nogen der ved noget om det.
Jeg har mail på stofanet. dk men allerbedst som jeg skriver så står der browser lukker af. Og alt er jo væk. Der er dog irriterende .Er der nogen der har kendskab omkring dette,vil det være en stor hjælp for mig
Venligst
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. marts 2009 - 17:57 #1
Kære Kirsten, dette er fup, Yahoo lukker ikke på nogle måder.
og hvis de endelig gjorde, ville de informere om det på hjemmesiden, du har nok været uheldig og har fået en "spam/fake" email.
Avatar billede jensgram Nybegynder
08. marts 2009 - 17:58 #2
MathiasDue > Hmm, nu er Wikipedia ikke nødvendigvis det rigtige sted at søge definitive svar, men der kunne være noget om sagen: http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Yahoo!_Briefcase&oldid=275377688
Avatar billede jensgram Nybegynder
08. marts 2009 - 18:00 #3
... og det er der helt sikkert: http://briefcase.yahoo.com/ :)
Avatar billede osigaard Nybegynder
08. marts 2009 - 21:15 #4
Har tre yahoo mail adresser.
en der slutter @yahoo.com
to der slutter @yahoo.dk
Har også en fået den omtalte mail, men kun på min @Yahoo.com mail,
Den omtalte mail er ikke modtaget på de to @yahoo.dk mail adresser, så jeg tror ikke det berører yahoo webmail.
Jeg venter og ser hvad der sker.