Avatar billede PiaK Nybegynder
07. marts 2009 - 09:13 Der er 7 kommentarer

Snabel a

Min Dell laptop Latitude D8 20 kan ikke skrive snabel a. Hvordan får jeg den til det?

Pft
Pia
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 09:20 #1
Tror du har fået trykket på f.eks din funktions knap FN og derved har du fået andre keyboard funktioner
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2009 - 09:22 #2
Tryk ALT GR + 2
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 09:22 #3
Har du f.eks trykket på NUM LOck ?
Avatar billede giweo Juniormester
07. marts 2009 - 10:52 #4
Holde Alt tasten nede mens du trykker  064  på det numeriske tastatur og så slipper alt tasten igen
Avatar billede PiaK Nybegynder
09. marts 2009 - 19:37 #5
Tak for forslaget, som desværre ikke fungerer.
Avatar billede PiaK Nybegynder
09. marts 2009 - 19:45 #6
Tak for svar. Hjælper desværre ikke.
Avatar billede PiaK Nybegynder
09. marts 2009 - 22:27 #7
Jeg er kommet i tanke om, at jeg har haft min laptop i en docking station, hvor jeg også havde en stationær computer med et Logitech tastatur. Så jeg gætter på at laptoppen stadig tror, at jeg kører over dette Logitech tastatur.

Spørgsmål er så, hvordan jeg kører tilbage på laptoppens tastatur?

P.